Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen verran olen saanut selville, että koiranluilla ei onnistu koska siinä ei ole niitä..Luulisin, että tuotakin voi laskea uusilla "koiranluilla" takaa ja etu putkia kolmioiden läpi päästämällä keulaa saa alemmaksi.
Näin tein ainakin vaimon GSR:n helpomman korkuiseksi.
edit: en mä vieläkään osaa kirjoittaa...
Kyllä noihin näyttää olevan kaiken ikäisiin cbr 600 rr pyöriin jonkin näköinen madallussarja olemassa. 2003 - 2006 näyttää olevan aikalailla normaalit "koiranluut" ja 07-08 on yksi paksumpi kapula, joka näyttää identtiseltä oman 93 cebarin osan kanssa <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-CBR-600-RR-600RR-2007-2008-Lowering-links-link_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35592QQihZSen verran olen saanut selville, että koiranluilla ei onnistu koska siinä ei ole niitä..![]()
Kilauta Tuusmotoriin ja kysäise sieltä valmista pakettia. Jotakin juttua on ollut lehdissä, että olisivat tuotteistaneet madalluspuuhiansa.Ajelen tällä hetkellä SV650S Suizalla joka on madallettu koiranluilla ja olen ostassa RR600 mikäli madallus onnistuu. Uutta pyörää lähinnä ajattelin eli -07 tai -08.
Toi sun SV-Suiza on paljon leveämpi kuin RR600, jossa on aivan suora runko penkistä alaspäin (vm 07 ja 08). Ne on kuin tehty pätkäjaloille: pituutta ei hukkaannu leveän koneen ympärille. Suosittelen! Ja sitä paitsi SV on paljon painavampikin - pikkuärrää jaksaa varvistellakin melko mukavasti.Ajelen tällä hetkellä SV650S Suizalla joka on madallettu koiranluilla ja olen ostassa RR600 mikäli madallus onnistuu. Uutta pyörää lähinnä ajattelin eli -07 tai -08.
Nonniin, nyt on CBR ollut alla huimat viikon päivätIlmoitteleppa kuinka kävi, meillä emännällä mahdollisesti sama show edessä.
Onnittelut hienon pyörän johdosta! Ei muuta ku![]()