Honda-tavaraa UK:sta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pete457
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pete457

New member
Honda of Bournemouth

Kaverilta sain vinkin oheiseen. Aiemmin syksyllä rekisteröidyin ja katselin hintoja. Marraskuussa sain mailiin -15% alekoodin ja pakkohan oli tilaus laittaa sisään.

Otetaan esimerkiksi vaikka 1000RR8 Comfort seat, UK:ssa 195 puntaa, Suomessa olisko ollut 360 EUR. Tuosta sitten vielä -15%. Kuluja jonkinmoiselle tavarakasalle tuli 36 puntaa. Toimitus tuli viikossa tilauksesta. Rïippuu tietysti punnan ja euron kursseista kannattaako vai ei.

Honda of Bournemouth

Kaverilta sain vinkin oheiseen. Aiemmin syksyllä rekisteröidyin ja katselin hintoja. Marraskuussa sain mailiin -15% alekoodin ja pakkohan oli tilaus laittaa sisään.

Otetaan esimerkiksi vaikka 1000RR8 Comfort seat, UK:ssa 195 puntaa, Suomessa olisko ollut 360 EUR. Tuosta sitten vielä -15%. Kuluja jonkinmoiselle tavarakasalle tuli 36 puntaa. Toimitus tuli viikossa tilauksesta. Rïippuu tietysti punnan ja euron kursseista kannattaako vai ei.
Itse olen käyttänyt UK:sta Wemoto:a, viimeksi tällä vikolla tuli iso kasa tavaraa,takateline ( Kappa ) , takalaukku ( Kappa 42ltr ) ketjut ja rattaat, takajarrupalat, öljynsuodatin, koko satsi alle kolme sataa postikuluineen. Nyt on euron kurssi hyvä tilata briteistä ja jenkeistä.

Silverillä on vielä edullisempi. Tuolta olen itse tilaillut. Pienet paketit tulevat postilaatikkoon ilman kuluja, suuremmissa on ~20£.

Tuolla on sanottu.

Korjataan mitä tuli sanottua, pienessä paketissa kulut ovat 2-16£. Isot paketit, yli 2kg/60£ UPS toimittaa 19£:lla.

Austria, Denmark, Finland, Italy, Portugal, Spain, Sweden, Poland, Greece**
Postage cost will show £0.00 during check out but will be added after you have checked out
Orders under 2kg in weight and under £60.00 in value will be sent by small packet. Cost ranges from £2.00 to £15.00
Orders over 2Kg and/or over £60.00 in value will be sent by UPS at £19.00

Back