• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Honda vai Suzuki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HeyFive
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

HeyFive

New member
Kysyisin teidän mielipidettä kumpi olisi viisaampi/ parempi ostos Honda CBR 600 RR vai Suzuki GSX-R 600 molemmat vuosimalliltaan 06.

Honda
cool.gif

Honta.

Honta on kiistatta kestävämpi ja helpompi myydä/vaihtaa asialliseen hintaan sit aikanaan.

paha valinta. tee kompromisi ja ota molemmat.
no nää on taas aikalailla makuasioita. hondaa väittävät kestävämmäks/luotettavammaks mutta ei kai se suikkakaan huono ole. kyllä kannatta mennä sen mukaan kumpi sopii paremmin jalkojen väliin

honda tosiaa maineeltaa kestävä ja ei suizaka kyl käsiin hajoa.
smile_org.gif
noista valittisin suitzan,koska luultavasti honda piakkoin uusii mallinsa..ollu jo iät ja ajat ulkonäöllisesti samanlainen,vaikka hyvältähän se näyttää.
bowdown.gif
2007 kesällä aikeis kans ostaa 600 vaimolle,mut viel ei mallia päätetty.aika paljo se,ku o kiinni just siitä missä saa leivottua parhaimmat kaupat.ylivuotiset ajamattomat suosikkeina ja niitä ens vuonna metsästelen.
sport05.gif

hahah.. jos yhtään muistan / pystyn päättelemään mitä pyöriä vastanneilla oli, niin 100% kotiinpäin vetoa.
cool.gif

hehheh.. prätkien mukana myydään vissiin lasit kanssa. Ducatin kaupanpäälle tulee erityisen voimakkaat lasit
cool.gif

Joteskin tuntuu, ettei tollaista kysymystä voi kysyä. Honda on merkkinä Suomen suosituin, joten vastaukset kaiketi ovat samaa rataa. Hyviä kumpikin kuitenkin.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Itselläni on ollut Hondan CBR600F -04 ja nyt on GSX-R 1000K5. Viimeistelyssä ei ole mielestäni juurikaan eroa vaikka luulin erinäisten tarinoiden perusteella ensin, että suitsa olisi laadullisesti sillä osastolla jotenkin heikompi.

Vaikka kyseessä onkin aivan eri luokan pyörät, pidän kyllä Suzukia nyt parempana fiilikseltään, jotenkin enemmän käteensopiva ja moottoripyörän oloinen (yritin aidosti ajatella ilman moottoreita
tounge.gif
)

Mitä tulee noihin sinun kiikarissasi oleviin pyöriin niin molemmat varmaankin oikein hyviä laitteita. Koeaja ilman muuta molemmat ennen ostopäätöstä. Jos ilman koeajoa joutuisi ostamaan, itse ottaisin suitsan. Pääsyynä se, että se on aivan uusi malli ja honda taas ei.

Lisäksi itselläni on erittäin positiivinen mielikuva suitsasta nykyään, seuraava oma pyörä on luultavasti suitsa myös ellei muut paranna tarjontaansa. Niin ja oli mulla R1 -05 tuossa välissä vielä, hieno pyörä mutta suitsa menee fiiliksensä (ja joidenkin muidenkin ominaisuuksiensa puolesta) senkin edelle.

Ei tässä tapauksessa oikein auta kun mennä koeajelulle, ja itse ottaa selvää mistä pitää. Makuasia, sano koira kun perseensä nuoli...

Jos haluaa ajaa Supersport-aihiolla, jolla on voitettu viime vuosina peräkkäin useita maailmanmestaruuksia, valinta on Honda (esim. v. 2006 mestari Sebastien Charpentier Ten Kate 600RR:llä, 10 parhaan joukossa 6 Hondaa ja 1 Suzuki). Jos taas haluaa ajaa matkavessalla, valinta on Suiza. Itse olen sitä mieltä, että tulokset ratkaisevat.
wink.gif

Back