Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:RC24 = 1986-1989 (VFR750F G-K)
1991 = RC36 (VFR750F M)
Itsellä ollu 3 kpl 750 Vihveröitä ( nyt 800 FI ) eikä yhdessäkään ole ollut mitää ongelmia tuon jännitteensäätäjänkään kanssa eli minulle täysin tuntematon "tyyppivika"Jännitteensäädin noista kilahtaa, helppo vaihtaa. HeavyDuty mallia saa ainakin t:mi Seppo Sulalta.
Minkäs verran ajettuja viiffereitä siulla on ollut? Jännitteensäätäjä poksahtaa jossain 30.000-60.000 km paikkeilla jos poksahtaa. Omassa VFR:ssä oli 50tkm mittarissa kun ostin sen ja siihen oli juuri vaihdettu säädin. Nyt lasissa 90.000 ja ei ole ollut säädinongelmia.Itsellä ollu 3 kpl 750 Vihveröitä ( nyt 800 FI ) eikä yhdessäkään ole ollut mitää ongelmia tuon jännitteensäätäjänkään kanssa eli minulle täysin tuntematon "tyyppivika"Jännitteensäädin noista kilahtaa, helppo vaihtaa. HeavyDuty mallia saa ainakin t:mi Seppo Sulalta.
Eli kuten -O-, suosittelen![]()
![]()
Se saattaa olla valmistettu -89, mutta myyty vasta -91sanoi:RC24 = 1986-1989 (VFR750F G-K)
1991 = RC36 (VFR750F M)
Ahaa...vai noin menee merkinnät. Kaveri kuka pyörää kauppaa ilmoitti kyllä että on nimenomaan RC 24 ja vm -91. Sitten kyllä jompi kumpi mättää noista tiedoista![]()
sanoi:RC24 = 1986-1989 (VFR750F G-K)
1991 = RC36 (VFR750F M)
Ahaa...vai noin menee merkinnät. Kaveri kuka pyörää kauppaa ilmoitti kyllä että on nimenomaan RC 24 ja vm -91. Sitten kyllä jompi kumpi mättää noista tiedoista![]()
sanoi:Se saattaa olla valmistettu -89, mutta myyty vasta -91![]()
Säädin ongelma johtunee maadoitusten hapettumisesta / akun huononemisesta --> säädin joutuu koville ja kuumenee liikaa. Tuota edesauttaa vielä se kun moottorin lämmöt ohjautuu katteiden alla juurikin säätimen ympärille -> ei saa haihdutettua kaikkea lämpöä. Uudemmissa säädin maleissa on jäähdytysrivat säätimen päällä. Itsellä on tuommoinen kaikesta huolimatta takaboxissa varaosana aina mukana (varmistaa että se ei koskaan laukea ;-)Minkäs verran ajettuja viiffereitä siulla on ollut? Jännitteensäätäjä poksahtaa jossain 30.000-60.000 km paikkeilla jos poksahtaa. Omassa VFR:ssä oli 50tkm mittarissa kun ostin sen ja siihen oli juuri vaihdettu säädin. Nyt lasissa 90.000 ja ei ole ollut säädinongelmia.Itsellä ollu 3 kpl 750 Vihveröitä ( nyt 800 FI ) eikä yhdessäkään ole ollut mitää ongelmia tuon jännitteensäätäjänkään kanssa eli minulle täysin tuntematon "tyyppivika"Jännitteensäädin noista kilahtaa, helppo vaihtaa. HeavyDuty mallia saa ainakin t:mi Seppo Sulalta.
Eli kuten -O-, suosittelen![]()
![]()