• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Honda vtx 1800

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jty
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jty

New member
Kappas kun en oo huomannu laitttaa tänne tätä aiemmin.
vtx-talli-800x600.jpg

Hiano! Mutta toi sissy.. isoissa kustomeissa toi perinteinen on alkanut arveluttamaan. Jotenkin ei sovi silmään
nixweiss.gif
. Omastani olen sen jo poistanut. Mutta makuasioitahan nämä on...

Hiano! Mutta toi sissy.. isoissa kustomeissa toi perinteinen on alkanut arveluttamaan. Jotenkin ei sovi silmään
nixweiss.gif
. Omastani olen sen jo poistanut. Mutta makuasioitahan nämä on...
I know... vehkeeseen on itse asiassa myös iso pleksi pikakiinnityksillä (jotka näkyy etuhaarukassa) mutta kun kuljen yhtä paljon vaimon kanssa kuin ilman niin kompromisseja on tehtävä. Toinen paha oli noi laukut kun Hondan orggislaukut on parhaan näköiset mutta niitten raudat on mustat pulverimaalatut ja irroittaminenkin hieman vaivalloista. Laukut peittää vielä ikävästi hienot kardaanin ja takahaarukan kromit. Heldit ois ollu kätevämmät mutta sattu jäämään noi Hondalinet edellisestä moposta.

Ai niin heo -- niinkuin oon noilla muilla foorumeilla oppinu: no pics - no bike. Missäs sun mopon kuva on?

No tuoltahan sen löytää, kun selaa taaksepäin tätä topikkia...
Tosin on se vähän muuttunut niistä kuvista. Ja jos sen saisin laitettua siihen tulevaan kalenteriin, tuonne unionin puolelle..., kun olen ottanut uudet kuvat..

No tuoltahan sen löytää, kun selaa taaksepäin tätä topikkia...
Tosin on se vähän muuttunut niistä kuvista. Ja jos sen saisin laitettua siihen tulevaan kalenteriin, tuonne unionin puolelle..., kun olen ottanut uudet kuvat..
No kappas niin olikin sun alottama topic siellä -- kumma kun ei toi Haku löytäny. Mutta ei muuten siellä topicissa missään sun pyörää näkyny ja se fujilinkkikin sanoi vaan että vain omistajalla oikeudet.

Back