Huvittavaa, että muutkin harkitsevat samaa minkä minä tein jo viime viikolla eli 70 tkm ajettu Sevenfifty vaihtui X11:een
Näin äkkiseltään tulee mieleen, että X11
- polvikulma loivempi kuin Sevenfiftyssä
- tankissa hyvät kolot polville... Sevenfiftyssä tuppasi ajoviima tuuppaamaan jalkoja haralleen
- ajoasento aavistuksen kumarampi
- kankeampi käännellä paikoillaan
- runko huomattavasti tukevampi kuin Sevenfiftyn putkirunko... huomaa erityisesti kun ajaa vastaantulevan rekan ajoviimaan
- paremmin tilaa myös matkustajalle
- tehoista johtuen saa olla varovainen, että pysyy ajokortti tallessa
- kulutukseksi maantiellä sain parilla tankillisella 5,9 litraa, mikä piti tosin sisällään jonkin verran uutuudenviehätyksestä johtuvia reippaita kiihdytyksiä
- luotettavuus lienee Hondalle totuttua luokkaa eli mitään suurempia yllätyksiä ei pitäisi olla luvassa.
Vaihdon järkevyyttä en osaa arvioida, koska Sevenfifty täytti ihan mainiosti ainakin minun moottoripyörätarpeeni... no kaksipäällä ajettaessa lisäteho oli tervetullutta ja toista X11:sta ei ole vastaan vielä tullut. Tietty RC42 luonnollinen jatkumo on SC42 ja joka tapauksessa itse olen ollut tyytyväinen vaihtoon!
Niin ja kohtahan voidaan pitää kokoontumisajo ex-sevenfifty, nykyään X11 -omistajille