• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

honda xx

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iron
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

iron

New member
tervehdys hondalaiset.ei auttanut burana ei sitten millään
biggrin.gif
tuli varattua ylivuotinen -07 xx
062802jumpie_prv.gif
kysymystäkin olisi .hakumatkan pituus olis noin 650km.korkeampi pleksi pitäs jostain hommata ennen hakua.olisko vinkkejä mistä löytys .ja vielä jos kuvia sais näkösälle teidän omista eri vaihtoehdoista sekä kokemuksia toimivuudesta .ohjaako tuulen hyvin yli.ravistaako päätä.yms....
bowdown.gif
eek.gif

biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
kysymystäkin olisi .hakumatkan pituus olis noin 650km.korkeampi pleksi pitäs jostain hommata ennen hakua.olisko vinkkejä mistä löytys .ja vielä jos kuvia sais näkösälle teidän omista eri vaihtoehdoista sekä kokemuksia toimivuudesta .ohjaako tuulen hyvin yli.ravistaako päätä.yms....
bowdown.gif
eek.gif
1000f-98 olis vailla uutta kotia jos joku kaipaa
062802moto_prv.gif

Itsellä MRAn tuplakupla ja toimii hyvin + on aika helvetin tyylikkään näköinen, MRAta taitaa tuoda Storm ja kauppiaita on ympäri Suomen. Soita liikkeeseen josta ostit että tilatkaa tommonen (minkä valitsetkin)ja vaihtakaa valmiiksi..
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
smile_org.gif
Mun pituus on 183cm, motarinopeuksista lähtien alkaa toimia, sitä paremmin mitä enemmän kyytiä..
062802moto_prv.gif

Mulla oli bläkkärissä Puigin tuplakupla ja toimi erittäin hyvin,pituutta itellä 183cm.BikeWorld ainaki myy sitä!Pleksissä myös siisti XX logo!

onko kukaan kokeillut mra:lta Vario Touring Screen plexiä kokemuksia..

Orggis plexi antaa parhaan (hartia)tuen motarinopeuksissa ja vähän ylikin...
cool.gif
mistäs siinä pyöräilyssä olikaan kysymys... No, makuasioita, mutta anna sille originaali pleksille ja rakenteelle mahdollisuus näyttää mihin se on tarkoitettu...
bowdown.gif

Puigin kupla saapui, riippuu lähiaikojen kokemuksista*) niin voipi olla että MRA:n musta touringplexi jää tarpeettomaksi.

*) Kunhan saan mopon haettua veke talvitallista.

Tossa touringplexi kiinni. On ihan naarmuton ja siisti. Varmaan lähtee alle torihintojen jos siitä luovun ;)

427105_b_a8f51cfe1248ff24.jpg

Kiinnostuneet voi laittaa pm:ää tai @:a.

strider

Orggis plexi antaa parhaan (hartia)tuen motarinopeuksissa ja vähän ylikin...
cool.gif
mistäs siinä pyöräilyssä olikaan kysymys... No, makuasioita, mutta anna sille originaali pleksille ja rakenteelle mahdollisuus näyttää mihin se on tarkoitettu...
bowdown.gif
+1.

Mulla oli Powerbronzen tuplakupla omassa. Oli paljon rumempi kun alkuperäinen ja aiheutti tuulen osumisen suoraan kypärään -> julmettu meteli! Toi vakiopleksi sopii mun mielestä koko pyörän muotoihin täydellisesti. Ei sitä sulavaa keulalinjaa mun mieletä saa raiskata ainakaan millään spoileripleksillä.....mun mielipide siis vaan. Ei herneitä nenuun...Vaihdoin alkuperäisen takaisin ja toimi hyvin. Olen 191cm pitkä. Riittävän hyvin tällainen karpaasikin pääsi suojaan kovissakin vauhdeissa, eikä paikat puutunut yhtään. Paikkojen puutumiseen ei ole kuin yksi lääke -> mutkaisempi tie.

Kyllä noi vakiopleksit toimii ylensä melko hyvin pyörässä kuin pyörässä. Jos tuuli alka häiritsemään, niin sitten auton rattiin

biggrin.gif

Eriasia on kisapyörät, kun sadasosista taistellaan. Silloin tuplakupla varmaan ajaa asiansa.....vaikka onhan ne tietysti jotkut hienoja ja omaa pyörää on kiva tuunata. Ei siinä mitään...

biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
eek.gif
Plexin korkeus muuttui n.10mm keskeltä korkeammaksi muistaakseni vm 2001 alkaen ja on paljon parempi kuin vanhemmissa malleissa.
Itselläni oli aikasemmin xx-00 ja vaihdoin siihen MRA touringin niin kyllähän se oli vähän parempi kuin vanha orggis! Mutta nyt on vm-03 XX ja en vaihtas millään tourinkiin, uskomatonta kuinka 10mm voi tehdä niin paljon
wink.gif

Kappan noin 5 cm korkeampi plexi joutilaana Ylöjärvellä, mikäli kiinnostaa. Hyttyset ja kaikki tallella

062802moto_prv.gif

Mulla oli bläkkärissä Puigin tuplakupla ja toimi erittäin,hyvin pituutta itellä 183cm.BikeWorld ainaki myy sitä!Pleksissä myös siisti XX logo!
Tänää sain omani mutta tuossa ei ole mitään XX logoa.
nixweiss.gif

Etureunaan sisäpuolelle piti vetää vielä itse teippi ettei rojut näy takaa.

Muuten tuo on parempi ajossa kuin orkkis. Ainakin Suomen rajoituksilla. Kuski 188 ja S1 kypäränä.

Nyt tuli testattua
062802jumpie_prv.gif
Puigin tuplakupla sen MRA:n touringin jälkeen. Ajaessa XX:ää kotiin talvehtimispesästä niin kyllä huomasi eron.

Vaikka tuulikuorma oli selkeästi isompi kuin touringilla se tuli mukavasti käsiin ja hartioihin keventäen ajoasentoa moottoritienopeuksissa. Ja pyörteet kypärän ympärillä huomattavasti vähemmät. Kuski 182 ja kypärä Scorpion EXO-700 (VFR:n cliponit kiinni eli vähän orkkista pystympi ajoasento)...

Mut ei mullakaan mitään XX-logoa ole pleksissä.

Niin, sen MRA:n mustan touringpleksin saa jos kauniisti pyytää ja tulee hakemaan Vantaalta
tounge.gif

Nyt tuli testattua
062802jumpie_prv.gif
Puigin tuplakupla sen MRA:n touringin jälkeen. Ajaessa XX:ää kotiin talvehtimispesästä niin kyllä huomasi eron.

Vaikka tuulikuorma oli selkeästi isompi kuin touringilla se tuli mukavasti käsiin ja hartioihin keventäen ajoasentoa moottoritienopeuksissa. Ja pyörteet kypärän ympärillä huomattavasti vähemmät. Kuski 182 ja kypärä Scorpion EXO-700 (VFR:n cliponit kiinni eli vähän orkkista pystympi ajoasento)...

Mut ei mullakaan mitään XX-logoa ole pleksissä.

Niin, sen MRA:n mustan touringpleksin saa jos kauniisti pyytää ja tulee hakemaan Vantaalta
tounge.gif
Mites verrattuna originaaliin? Onko tuommoinen tuplakupla tilaamisen arvoinen?

Morot,
Eilen laitoin paikoilleen racing tuplakuplan ja eikö koklaan ....hmmm.vieläkin oon orggis pleksin puolella...ajoviima tuli olkapäihin jota orggisjutulla etes huomaa....muuten oli vakaa sivutuulessa ja rekan perässä jossa viivyin n.2s
biggrin.gif

Olen ehdottomasti sitä mieltä että, orggis , jos pyärä on uudempi ku -00...nimimerkillä kokemusta on.
biggrin.gif

FixxaH: en pysty vertaamaan orkkikseen kun sitä ei pyörän mukana tullut, vaan touringi.

Täytyy myös muistaa että mulla on ne VFR:n korkeammat cliparit eli ajoasento on normaalia korkeampi.

Back