Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli Cobran laudat ja olivat varsin hyvät. Myin pois ja ostin siirtosarjan.
Ei taida ketään tuoda suomeen...... Lousilla on semmoset pienemmät.
![]()
eräs kaveri samaa valitellu ja harkinnut noita astinlautoja..Mulla oli Cobran laudat ja olivat varsin hyvät. Myin pois ja ostin siirtosarjan.
Ei taida ketään tuoda suomeen...... Lousilla on semmoset pienemmät.
miks vaihdoit pois? Mulla on pyörässä siirtosarja nyt, mut viime kesän ajon perusteella ajattelin, ett astinlaudat vois olla paremmat
mulla väsy jotenkin jalat pitkillä ajomatkoilla
jos onkin väärän mallinen muija satulassa![]()
![]()
Jospa ne siirtosarjan tapit on sulle liian kaukana....... mä kun voisin laittaa vaikka vieläkin muutaman sentin kauemmaks. Minkäs merkkinen sarja sulla on kiinni? Laita siihen orkkistapit, niin saat lähemmäks jos olis sitten mukavampi ajella. Ite oon 178 pätkä ja nyt on aikas hyvä körötellä. Mulla on tallella ne orkkistapit jos alkoi kiinnostaa.
Koska olen lyhyt ajoasento on tuntunut hyvältä tässä pyörässä lukuun ottamatta jalkojen väsymistä pitkillä matkoilla, mutta mistä sen tietää vaikka sarvia vaihtamalla sekin korjaantuis...Tyylejä on monenlaisia. Mä oon 184cm ja pitkäjalkainen. Omassa Shadowissa on vakiotapit. Ihan OK mulle - voisivat olla tuuman edempänä, mutta käy näinkin. Tosin sarvet vaihdoin liki suoriin, se teki itse asiassa paljon jalkojenkin asennolle. Tai siltä ainakin tuntuu. Vakiosarvin jäi selkä lysmyyn pitkällä matkalla.
Tältä näyttää noilla suoremmilla:
http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/VT750C5_001_09.JPG
Siinä onkin vakiotapit, ei siirtosarjaa. Muistin, että vaihdoin Viragoon ostamani tapit Shadowiin, mut ei se niin ollutkaansanoi:Minkäs merkkinen sarja sulla on kiinni? Laita siihen orkkistapit, niin saat lähemmäks jos olis sitten mukavampi ajella.
tää on tätä ymmärryksen puutetta, joka toivottavasti kasvaa kokemusten myötäsanoi:eräs kaveri samaa valitellu ja harkinnut noita astinlautoja..
pikkasen pohdiskellut et saako niissä hetikään niin hyvää tukea jaloille kuin tapeilla?
Meinaan kun tapeilla voi vaihdella nilkankulmaa ojentelemalla, mutonnistuuko astinlaudoilla..tiedä häntä...
onko muuten tuon seiskapuokin shadowin siirtosarjoissa eroa alkaen vm -96 näihinpäivään?
Noin suorat ei sitten todennäköisesti käy sulle. Ei yllä enää kädet sarville jos ne on käännettynä ääriasentoon. Eli jos haluat kokeilla sarvien vaihtoa, niin jotain originaalin ja tuon Highway Hawkin mikä mulla on, väliltä sitten.Koska olen lyhyt ajoasento on tuntunut hyvältä tässä pyörässä lukuun ottamatta jalkojen väsymistä pitkillä matkoilla, mutta mistä sen tietää vaikka sarvia vaihtamalla sekin korjaantuis...