HongKongin tunkilla mopo ilmaan... hmm

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Aki-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Aki-

New member
niin... äsken testailin tuollaista 400kiloo nostavaa honkkarin tunkkia mallailla mopon alle, ei ihan heittämällä mene.
Ensinnäkin pitää ajaa mopo korokkeille, muuten ei pääse edes mallailemaan mopon alle härveliä...aikas paksut laudat/korokkeet pitää olla + sitten huomaa että eteen tulee öljyfiltterii yms snubbulaa , eli ei kohtakaan helpolla löydy
lookaround_orig.gif
pftroest.gif

Ei kai tuossa periaatteessa tarttis kun tarpeeksi saa ilmaa väliin että pystyy rakentaan nosturin + runkoputkien väliin klapit

onko joku väinöö nostanut moisella laitteella ilmaan? pitäsköhän vaan palauttaa koko härveli

-F-

Itse nostelen kakkos nelosilla, sopivat pätkät keskituen molemmille puolille ja etunakin alle ja sitten vaihdetaan tiiliin.Pyörä on nopeasti ja tukevasti sopivan ylhäällä eikä tarvii edes apuja.
cool.gif

Mulla oli sama ongelma Bilteman varmaankin vastaavanlaisella nostimella. Ei tahtonut sopia Bobin alle. Sivutuen alle kun laittaa pattingin pätkän niin pyörä on suoremmassa ja jo mahtui tunkki hyvinkin pyörän alle! Dynassa on esim. öljysäiliö runkoputkien kanssa samalla tasolla, joten jotta rungosta pääsi nostamaan, jouduin käyttämään laudan pätkiä, että sai pyörän vinssattua ylös. En tiiä onko väinö matalampi, mutta jos tuo auttoi niin ollos hyvä vaan.
smile_org.gif

sanoi:
...Sivutuen alle kun laittaa pattingin pätkän niin pyörä on suoremmassa ja jo mahtui tunkki hyvinkin pyörän alle! ...

+1 tälle vinkille, toimii oman Wäinön kanssa.
062802jumpie_prv.gif

Mulla on vastaava mp-nosturi ostettuna Puuilosta.

kotilo nousi ainakin biiilteeman pienellä 2 tonnia nostavalla hallitunkilla. lankunpätkän kanssa samalla onnistunee prätkänkin nostaminen. pukit varmistamaan.

Back