• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hornet 600:n madallus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roadster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Roadster

New member
Emäntä on persjalkanen eli pitäisi saada muutama sentti matalammaksi. Onko kokemusta madalluksesta? Penkki? Takajousen vaihto? ....?
nixweiss.gif

Onnistuuko - muuten pyörä on menossa vaihtoon (todella harmillista!
crazy.gif
)?

Älkää tarjotko emännän vaihtoa pidempään, koska se ei ole nyt ollenkaan tarkoituksena
pftroest.gif

Kyseisestä pyörästä ei kokemuksia ,mutta kawan 9r tuli madallettua vaihtamalla "koiran luu" pitempään ja edestä putkia yläkolmion läpi.

Hyvin toimi ja hintaa tuli 25€

tiiä sitte onko kovinki erillainen hornetissa systeemi .
nixweiss.gif

Takajousen esijännitys asentoon 1 ja sit penkistä lähtee jonkin  verran höyläämällä.Itse revin niitit irti ja veitellä ja hiomapaperilla madalsin/kavensin penkkiä ja sit niittailin vanhan nahan takas,mutta kannattaa viedä ammattilaiselle,niin tulee nätimpi.
Itellä riitti noi toimenpiteet jotta jalat ylsi maahan.Ite oon 163cm en persjalkanen,mutta nyt olen takajousta kiristelly,kun tuntuu sopivan mun ajotyyliin paremmin silti yltää tarpeeksi.
Sitten voi vielä etupäästä säädellä jotta vielä tippuu,mutta siitä en oikein tiedä ehkä joku toinen kertoo miten vaikuttaa tai kato googlel
tounge.gif

Ohhoh!! onpa halpoja noi madallussarjat
crazy.gif

Back