• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hornet 600S hankinnassa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wiltsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Wiltsu

New member
Eli ostokiikarissa Honda Hornet 600S, 2002 ajettu n. 20tkm. Kuskin pituus 187cm.

Koetin etsiä netistä paljon tuollaisen pyörän arvo on uutena, löysin nakuhornetin ja sen ovh oli 9900 euroa. Paljonko on ollut kalliimpi tuo etukatteella oleva malli?

Minkälaista huoltoväliä tuossa Hondassa on, eli mitä isoja huoltoja on tulossa 20-30 tkm ajalla (eli paljon on venttiilinsäätövälit, kaasareiden synkronointi jne.)

En ole ennen Hondia vielä oikeastaan katsellu, mutta tuo vaikutti sopivalta omaan tarkoitukseen... Vaihtoehtona ollut esim. Suzukin SV650.

Kaikenlaiset mielipiteet tervetulleita, ensipyörää ostamassa...

Koetin etsiä netistä paljon tuollaisen pyörän arvo on uutena, löysin nakuhornetin ja sen ovh oli 9900 euroa. Paljonko on ollut kalliimpi tuo etukatteella oleva malli?
En muista milloin tuota etukatteellista olisi Suomessa edes myyty, mutta hintaero on ehkä ollut noin 500 euron luokkaa. Katteettoman Hornetin hinta muuten tippui tälle kaudelle, viime vuonna se oli tonnin enemmän. Itse en maksaisi S-mallista yhtään enempää kuin katteettomastakaan. Eroja noissa on aika vähän katteen lisäksi oikeastaan vain mittaristo, eli jokseenkin kaikki mitä horneteista on sanottu päteen myös S-malliin.

sanoi:
Minkälaista huoltoväliä tuossa Hondassa on, eli mitä isoja huoltoja on tulossa 20-30 tkm ajalla (eli paljon on venttiilinsäätövälit, kaasareiden synkronointi jne.)
Noilla kilometreillä seuraava 24tkm huolto, isoin ja kallein. Katso huoltotaulukot hintoineen vaikka JV Motorsportin sivuilta.

Kiitoksia tiedoista. Löysin kaapista Bike-lehden 2002 pyöristä hintoja, maksanut silloin uutena yli 12000 euroa. selittää aika paljon tuota hintatilannetta nykyisellään eli mitä ihmiset käytetyistä pyytävät.

No, pitää käydä itseä sovittamassa ko. pyörään ja jatkaa tiedon etsimistä... jos vaikka se oma pyörä kohta löytyisi.
062802jumpie_prv.gif

Hyvä peli varmasti, mutta koeaja joku fyysisiltä mitoiltaan isompikin, niin tiedät riittääkö kuussatasen Hornetin mitat sulle. Ite oon 184cm ja 600 Hornet tuntui musta tosi matalalta ja pieneltä verrattuna mun CB 750 Sevenfiftyyn, joka kooltaan vastaa aikalailla 900 Hornettia. Vaikka onhan Sevenfifty ihan pappamopo Hornettiin verratuna. Mutta mulle ainakin toistaiseksi teho tulee vasta ajomukavuuden jälkeen. Onnea kaupoille!

Back