Hp2--apuja??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mihaukka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mihaukka

New member
Eli, otsikon mukaista laitetta olen VAKAVASTI harkinnut, mutta villejä veikkauksia ja arveluita millainen on kahdestaan ajettaessa? Jonkin verran sitäkin touhua tulee...esim. mahtasko huonontua/pysyä entisellään/parantua kaksinajo ominaisuudet verrattuna nykyiseen (Kawa z750 -04)?

HP:n tilaisin kaksilla renkailla eli motorenkaat/vanteet tulisi mukaan, pyörässä miellyttää monikäyttöisyys mutta joudunko luopumaan ajatuksesta ja laittaa naisen takia K1200S:n?

Mulla on tuo KS ja olen vakavasti harkinnut tuota HP2:sta toiseksi. Messuilla kävin koeistumassa. Kaksinajosta en osaa sanoa, mutta eikas kaponenhan tuo penkki on. Lisäksi siinä on ilmajousitus takana. Tiedä sitten mimmoista sinne on pumppailla sitä ilmaa kyytiläistä varten, mutta KS:ssään saa sähkösäätöisen jousituksen. Akka kyytiin ja painat vaan napista kakspäälläajon.

Mulla ei ole KS:ssän kyydissä ollut muuta kuin pari kaveria, mitkä olivat ensimmäistä kertaa mopon kyydissä. Kypärät hakkasi koko ajan yhteen ja jarrutuksissa ne liukui koko ajan selkään, vaikken mitenkään rässinyt. Varmaan sun muijas on parempi kuljetettava, mutta ettei tule yllätyksiä, niin ehkä kannattaa koeajaa ensin.

Kaksin ajoa voi haitata hp:ssa matkustajan jalkatappien puuttuminen. Itse luopuisin tässä tapauksessa ajatuksesta ja laittaisin K1200S:n
sad_orig.gif
.

Alustavasti päätös tehty ja luultavasti viikonloppuna täytyy käydä kaupat tekemässä K1200S - Grafiitti, ESA:lla, ajotietokoneella ja Acrapovicilla. Pysytään pinnoitetulla tiellä edelleen, pitää hakee joku kilvetön enska sitten jos pakkomielteet tahtoo edelleen kurapellolle!

Back