• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Huggereista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fishface
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Fishface

New member
Olen tässä harkinnu ostaa huggeria ja Duellilla näyttäis olevan jotain perusmalleja. Tietääkö joku täällä mistä löytyis vähän erikoisempia? Hyvän nettikaupan tai kokemuksia asiasta, pyörä ois GSXR 1000

Kaveri osti Suomesta (tilaamalla jostakin luettelosta) hiilikuitulook-huggerin ja pettymys oli melkoinen kun paketti saapui.
Ohut muoviläpyskä, joka oli hiilenharmaa ja kuvioitu.

Jenkeistä ja briteistä (ja varmasti monesta muustakin maasta) saa tilaamalla laadukkaita ja näyttäviä huggereita. Esimerkiksi Ermax ja Pyramid valmistavat huggereita.

Katso täältä: http://www.superbikestore.com/products.htm

Laadukkaammissa huggereissa asennus on helppoa ja istuvuus
täydellinen eli ns. plug & play...

Google auttaa tässäkin asiassa.

Mulla on pyörässäni Pyramidin huggeri. Se ainakin istuu aivan loistavasti paikoillaan ja on muutenkin laadukas. Erikoisuudesta nyt en tiedä...

Itsellä on powerbronzen mesh-huggeri. Ei ole mallia "äyskäri", niinkuin useimmat ja oma ketjusuoja säästyy..Powerbronze. Kiinnitys on helppo ja huggerin saa myös pyörän väreihin sovitettuna, jos haluaa..
Saatavilla on tietty myös se perinteinen "äyskärimalli"..

Mitä hyötyä on huggerista? Mulla on pari kertynyt varastoon, kun tullut jonkun kaupan yhteydessä. Käyttötarkoitusta en ole ikinä keksinyt.

Back