Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se on mulla ainakin kalliimaksi käynyt kun noiden tapahtumien maksut ovat.Kale kyllä taitaa tarkoittaa esim. sinivalkoista pakua, jossa innokkaat jussit kyllä mittaavat...![]()
Onkos noissa mittaustapahtumissa koskaan näkynyt customeita? Ajattelin että jos kävisi siellä Hallissa kokeilemassa pitääkö valmistajan ilmoitus 170 km/h huipuista paikkansaKiitti vastauksista!
Tuo Hallissa oleva kiito"tie" tuntuis olevan varsin edullinen ja mukavan matkan päässä. Ja hintakin tuntuis olevan lähes ilmainen, noihin muihin verrattuna.
Eli 10€ ja pääset koittaan kolme kertaa??? Kun monessa muissa tapahtumissa 60€+ / pyörä![]()
Tosin niillä ei vakuutusta ole.. Mutta, se ei pelaa joka pelkää. =)
kyllä ainakii viimekesänä lappeenrannassa oli joitan customi jätkiä kokeiees.Onkos noissa mittaustapahtumissa koskaan näkynyt customeita? Ajattelin että jos kävisi siellä Hallissa kokeilemassa pitääkö valmistajan ilmoitus 170 km/h huipuista paikkansaKiitti vastauksista!
Tuo Hallissa oleva kiito"tie" tuntuis olevan varsin edullinen ja mukavan matkan päässä. Ja hintakin tuntuis olevan lähes ilmainen, noihin muihin verrattuna.
Eli 10€ ja pääset koittaan kolme kertaa??? Kun monessa muissa tapahtumissa 60€+ / pyörä![]()
Tosin niillä ei vakuutusta ole.. Mutta, se ei pelaa joka pelkää. =)![]()
![]()
Olipa tuossa viime vai toissavuonna lappeenrannassa vanha armeijan kuorma-autokin..Lappeen ajoissa on etenkin a*topuolella jos jonkinnäköistä vehjettä, osa ns. sleepereitä ja toiset muuten vaan unisen laiskoja![]()
Kyllä osallistumismaksun korkeus johtuu ihan täysin kenttävuokran älyttömästä kustannustason noususta. Lisäksi aikaa on niin vähän ettei suuren suurta määrää ajajia ole mahdollista mukaan ottaa. Siitä kun summailee niin osallistumismaksu on nyt tuollainen. Joensuussa vaan kentän profiili on erinomainen näihin hommiin, kyllä siellä ne kovimmat vauhdit on saavutettavissa niistä kentistä missä itse olen "lajia" kokeillut.Lappeen ajoissa on etenkin a*topuolella jos jonkinnäköistä vehjettä, osa ns. sleepereitä ja toiset muuten vaan unisen laiskoja![]()
Sekaan vaan, hyvää viihdettä ovat nämä ajot. Joensuuhun haluavat tänä vuonna vain oikeasti kovaa ajavia (vai kenties bussinkuljettajien saunaseuran jäsentenväliset?), on sen verran korkeat osallistumismaksut. Se heille suotakoon ja olkoon sitten vaikka tuo Lepra meidän tavan toppahousujen temmellyskenttää.
sanoi:Joensuussa vaan kentän profiili on erinomainen näihin hommiin
Juu kaiken näköstä ja kokosta pyörää on tapahtumissa ollut itse esim. olen mitannut tutkalla 0-1400m matkalle 220kmh Triump Rocket 3 selle. Huimasti halvempaa (oli kentämäksu sit mitä tahansa) ja ennen kaikkea turvallisempaa kuin jollakin surkeella valtatiellä. Mukaan vaan!Onkos noissa mittaustapahtumissa koskaan näkynyt customeita? Ajattelin että jos kävisi siellä Hallissa kokeilemassa pitääkö valmistajan ilmoitus 170 km/h huipuista paikkansaKiitti vastauksista!
Tosin niillä ei vakuutusta ole.. Mutta, se ei pelaa joka pelkää. =)![]()
![]()
Kyllä poliisilla on tutka joka näyttää 400km/h asti tosin sitä ei ole saatavilla joensuussa.. se tutka näyttää luetettavasti sen ~330 +-5km.Tutkat eivät mitanneet enää noita huippuvetoja vaan tulokset tulivat pyörien omilla tarkoilla mittalaitteilla.Niin... toisaalta 367km/h on suhteellisen kova matkavauhti, jota voi olla paha ylläpitää, sekä kuskin että pyörän puolestaTuskin siitä mitään sanktioita tulisi, kun ko. nopeuden suorittaja on jo aika h.lvetein kaukana ennen kuin konstaapelit saa pysäytyspartion laitoksiin edes puolet tuosta nopeudesta...Mutta käsittääkseni tuo pyörä on täysin tieliikennekelpoinen ja rahalla ostettavissa, joten siitä vaan kokeilemaan. Mahtais siinä gyillä suikkalakit lepattaa kun jossain ohituskaistalla latais päälle 350 tutkaan. Takaa-ajoon tarvittaisiinkin sitten hävittäjä
Ko. pärrä taitaa muuten olla 13.6. Joensuussa tositoimissa.![]()
- korjatkaa jos olen väärässä.
En nyt muista miten se oli,mutta ainaskin Sinivuokoilla on nyt UUSI TUTKA joka mittaa kuulema 405 km/t vauhtejakin,eikoha se vahaks aikaa riita.Taitaa toi muaailman nopein olla se Busa joka vetais jotain 410 paikkeille.Yli 600 hv mopolla.Tutkat eivät mitanneet enää noita huippuvetoja vaan tulokset tulivat pyörien omilla tarkoilla mittalaitteilla.Niin... toisaalta 367km/h on suhteellisen kova matkavauhti, jota voi olla paha ylläpitää, sekä kuskin että pyörän puolestaTuskin siitä mitään sanktioita tulisi, kun ko. nopeuden suorittaja on jo aika h.lvetein kaukana ennen kuin konstaapelit saa pysäytyspartion laitoksiin edes puolet tuosta nopeudesta...Mutta käsittääkseni tuo pyörä on täysin tieliikennekelpoinen ja rahalla ostettavissa, joten siitä vaan kokeilemaan. Mahtais siinä gyillä suikkalakit lepattaa kun jossain ohituskaistalla latais päälle 350 tutkaan. Takaa-ajoon tarvittaisiinkin sitten hävittäjä
Ko. pärrä taitaa muuten olla 13.6. Joensuussa tositoimissa.![]()
- korjatkaa jos olen väärässä.
Ei tassa mitaan harkita,vaan kaannetaan kahvaa pari kierrosta ympari tankoa,ihan sama mika on loppulukemat,paaasia ei ole 300 km/t saavuttaminen vaan sen ylittaminenPitää harkita osallistuisko.![]()