• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hullu kun olen... Mutta menköön!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Waltsu407
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Waltsu407

New member
Huomenna lähtee uusi 2007 vuoden 600 tuunattu Hornet Raision Bike Worldiin ja ennakko tilasin Tämän.....

Tuleva tykki...

Eli olen luultavasti Suomen ensimmäinen tai ainakin ensimmäisten joukossa ketä tuon pelin saa...!!!! Toiv. on hyvä pyörä...!!!!!

Onneksi olkoon !

Rahamiehet porskuttaa
biggrin.gif

Jaa-a kun sen tietäisi kai muutaman tonnin on enemmän kuin 600 Hornet... Putki kyllä vaihtuu... Rumuudestä en tiedä mut periaate kysymys...

On se törkeen hyvän näkönen. Jos olis nakulle tarvetta niin tossahan se olis. Ei varmaan ollut vielä suoritusarvojakaan tiedossa myyjällä? Selvinnee Suomen messuilla...

Onhan siinä tyyliä. Taitaa taas olla oikein suunnittelija suunnitellut tuon kilpitelineen ?

No ei se hullumman näköinen ole.
Jotenkin omaan silmään tuntuisi olevan yamahan fz-1:sen ja kawasakin z1000 risteytys. Onhan toi putki vähän massiivisen oloinen, mutta taitaa olla aika monessa muussakin pyörässä.
Takavanteesta muotoilijalle pinnat, se on todella erikoinen ja siisti.
Ja ainut oikea takahaarukan malli on tietenkin yksipuoleinen
wink.gif

Sen takia mulla ei Bemaria olekkaan kun on meisseli ihan sopivan kokonen jo valmiiksi!
omg.gif

Ja mitä Hondiin tulee, niin ei kannata kaikkien tissiposkien hankkia.
biggrin.gif

Back