• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

huolto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tertsi7
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tertsi7

New member
kertokaas viisaammat missä on järki hinnoissa huollot ja kuka kerkee tekemään tuntuu olevan jiko hirveet hinnat tai jonot pitäis tehdä 16000km huolto streetbobiin

Mikä on "järkihinta"? Mulla maksoi 16tkm huolto SGN Turussa vähän päälle 200euroa ja on käsittääkseni ihan normitaksa.

no tos kaverit huoltanu pyöriään stadissa ja pienemmätki huollot maksanu 280-350 euroo eli niihin verrattuna "järki hintoja"

Melko tyyristä sit siellä päin. Tuo noin 200euron hinta on 8000km huollosta, kun en löytänyt 16tkm huollon kuittia. Hinta ja tarkistuskohteet siis aika lailla samat molemmissa. Uudet tulpat kuuluvat 16tkm huoltoon, mutta mulla jäivät pyynnöstäni vaihtamatta.

Pienemmät huollot n.200 ja 16000km huolto: työn osuus 200+tarvikkeet 160 euroa.Pääkaupungissa ja sama paikka mistä pyörä.
edit: kyllä tuo mun mielestä on ihan ok.
toinen edit:tietty syksy tai talvi olisi ollut oikea aika huollattaa pyörä.Nyt kiireisempää minkä huomasitkin.Hot bike teki mulle joskus jonkun homman livenä ilman ajan varausta.

hot bike teki viime keväänä mun pyörään takse tulevan virtapiuhan vaihdon takuu työnä kun olivat unohtaneet laittaa lokarin läpivienti kumin paikalleen yrittivät väittää ettei siihen kuulu sellasta je ettei ole niitten vika ja sit remontti kesti reilun viikon eli se pulju voi haistaa v...t mun puolesta ja moni muukin stadin "ammatti"PAJA vittu toi huolto niin iso hommana ole mut haluun vaa sen leiman huolto kirjaan en tod. ala maksaa 300 tai yli siitä ja aika monessa paikassa on jäänny osa huollosta tekemättä vaikka laskuttavat mielellään

hot bike teki viime keväänä mun pyörään takse tulevan virtapiuhan vaihdon takuu työnä kun olivat unohtaneet laittaa lokarin läpivienti kumin paikalleen yrittivät väittää ettei siihen kuulu sellasta je ettei ole niitten vika ja sit remontti kesti reilun viikon eli se pulju voi haistaa v...t mun puolesta ja moni muukin stadin "ammatti"PAJA vittu toi huolto niin iso hommana ole mut  haluun vaa sen leiman huolto kirjaan en tod. ala maksaa 300 tai yli siitä ja aika monessa paikassa on jäänny osa huollosta tekemättä vaikka laskuttavat mielellään
Tuota...Luulenpa, että Hot Biken kaverit olivat oikeessa.
wink.gif
Ei siinä ole läpivientikumia. Siinä kyllä olis hyvä olla, mutta ei siinä ollut munkaan Bobissa kumia. Jos tarkoitat sitä kohtaa takalokarin etupuolella, josta valojen ja vilkkujen johtonivaska tulee lokarin sisään?

Voithan sä huollon teettää missä vaan. Ei sen tarvii olla mikään Harrikoihin perehtynyt paja. Normihuoltohan toi, eikä vaadi mitään erikoista osaamista.

sitä juuri tarkoitin mulla meni piuha siitä kohtaa katki vajaa viikko sen jälkee kun oli ollu huollossa.mites se on estetty on meinaan sellanen paikka mistä piuha menee tosi herkästi katki.eli laitetaanko vaa nippusiteellä piuha kireelle ettei hinkkaa no mulle ne laitto läpivienti kumin ku siitä sanoin

Omassa Bobissa tuo reikä oli niin jämpti, että johtonippu ei pääse liikkumaan reiässä. Samoin porasin "uuteen" loksuun juuri johtonipun mentävän reiän ja lisäksi laitoin johtojen ympärille kutistesukan suojaksi.

tossa mun bobissa se reikä on niin iso et saa peukalon läpi eli kyllä se mun mielestä tarvii läpivienti kumin ja sillon ku olivat sitä räplänneet oli piuha jätetty löysälle eikä laitettu mitää suojaksi pitäis varmaan vaikka ei korjaisi työkseen tajuta se ettei voi kestää montaa päivää katkeematta mut erehdyksiä sattuu ammattilaisille ja amatööreille mutta ammatimiehen ja amatöörin erottaa siitä että ammattimies tietää miten virheet korjataan ja amatööri ei eniten mua ottaa päähän se kun soitin siitä ekaks sanottii attet osaa käyttää hälyytintä kun valot vilkkuu miten sattuu ja sit kun katoin ja löysin vian olivat sitä mieltä että valmistus virhe tehtaalla aloin jo käymää kuumana ja sanoin et ollu siellä maalattavana takalokari ni suostu kattoo mikä on vikana ja sit sanoivat et tuo korjattavaks saa seuraavana päivänä mut kun soitin et koska valmis sanoivat et piuha tilattu saksasta ja kestää reilun viikon no hain reilun viikon päästä ni odotti ehjä pyörä ja lasku mistä sitte väännettii mut ei tarvinnu maksaa ostin samalla taakse jalkatappien kiinnikkeet ja tapit ei antanu alennusta yhtää tän sählingin jälkee eli saa pitää palvelunsa ja osansa mun pulesta oli sen verran paska palvelu ja samaan kategoriaan pääs allright tilasin viime keväänä roofin kypärän oli kuulema seinäjoella tilaus tehtii huhtikuun alussa ja elokuussa olmottivat et kypärä tullu soittelin aluks siitä mut ei kukaa tienny millon tulee no arvaa ostinko sen kypärän =)

Unohdetaan sitten se Hot Bike.Allright?
smile_org.gif

Itte olen käyttänyt Hki:n liikkeitä ja toiminut ok.Jatkossakin varmaan tarviin niin en viitti mennä haukkumaan.
Asiakaspalvelu taas...jaa...hmm...enpä tiedä.Toisaalta, jos tässä ollaan isoja hd-miehiä tai rumia hd-naisia(vai miten päin se meni) niin nätistikkö pitäisi,kukkasten kera..?

heh no ei mullakaan ole ku noista kahdesta pahaa sanottavaa allrigtin johtoporras suuttu kun sanoin että olisin hakennu polkupyörällä nopeemmin ja ite olen duunissa asiakkaiden kanssa päivittäin tekemisissä ja jos tekisin samanlailla kun nuo 2 edellä mainittua niin tulis kenkää samantien vaikka olenki ruma HD mies tai miten se oli mut jos raha ei kelpaa tai asiakas ei saa palvelua ostetaan muualta maksaja onneks päättää

Back