Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onhan toi melko roisi huollon hinta kyllä (jos puhuttaisiin pelkästä määräaikaishuollosta, mitä kyllä vahvasti epäilen).Laitan tänne saman minkä laitoin jo keskusteluun: huollot
Mulla 30 000 km:n iso huolto makso 1.355 e Motoboxsissa Karhulassa![]()
Tää huolto oli puolivuotta sitten, ja kesti 3 viikkoo.
Työtunteja 10 á 57,50 e yht: 575 e, kuulemma näissä vanhoissa on hankalasti purettavat katteet
no tälläistä:No onhan toi melko roisi huollon hinta kyllä (jos puhuttaisiin pelkästä määräaikaishuollosta, mitä kyllä vahvasti epäilen).Laitan tänne saman minkä laitoin jo keskusteluun: huollot
Mulla 30 000 km:n iso huolto makso 1.355 e Motoboxsissa Karhulassa![]()
Tää huolto oli puolivuotta sitten, ja kesti 3 viikkoo.
Työtunteja 10 á 57,50 e yht: 575 e, kuulemma näissä vanhoissa on hankalasti purettavat katteet
Mitäs kaikkea siitä pyörästä oli rikki? Onhan tossa työn lisäksi 800 eurolla osia. Nesteet+tulpat+suodattimet+pientarvikelisät jne. ei ole vielä lähelläkään edes 1/4 tuosta summasta.
Se on varmaan sitä kuuluisaa katetta, että firma pysyy "kuivana"Tuossa listassa on osia parilla satasella. Missä loput 600€?
Asiasta ei ole parempaa tietoa huollon osalta, mutta pyörän vaihtoon ja takuuhommiin liittyen ei ole Karhulan suuntaan moittimista. Oudolta tuntuu noin iso lasku. Onkohan nyt kerrottu ihan kaikki puolin ja toisin?Aika kovat on katteet kulutusosilla ja nesteillä tuolla Karhulan suunnalla.
Kaikki kerrottu, en pimitä mitäänAsiasta ei ole parempaa tietoa huollon osalta, mutta pyörän vaihtoon ja takuuhommiin liittyen ei ole Karhulan suuntaan moittimista. Oudolta tuntuu noin iso lasku. Onkohan nyt kerrottu ihan kaikki puolin ja toisin?Aika kovat on katteet kulutusosilla ja nesteillä tuolla Karhulan suunnalla.
Pyörää ei ole merkkiliikkeessä (eikä missään liikkeessä= ei leimoja huoltokirjassa) huollettu kertaakaan, mutta silti takuuhommat ym. pelaa kuin rasvattu.
Ikäviä yllätyksiä välttääkseni minulla on tapana tehdä määräaikaishuollot itse koska:
1. Osaan
2. On pelit ja pensselit + talli
3. Olen pihi paska = en halua maksaa jollekin toiselle 60€/t sellaisesta, mikä osaan tehdä itse muutamana pimeänä talvi-iltana ja koska saan itse tehdä monta tuntia töitä, että saan puhtaana käteen sen yhden tunnin korjaamoveloituksen. Käytän senkin rahan mieluummin johonkin sellaiseen, mitä en osaa tehdä, tai mitä ei ole kannattavaa tehdä.
Tuo on tosiaan hiukan hämäävää, että pitää olla pyörä pystyssä, eli ei jalustimella, ja tikku ruuvattu pohjaan, niin näyttää oikean öljymäärän.No niin, 1. huoltokokemukseni : Noin 5 viikkoo sitten kuului käynnistäessä hirveä räime, aivan kuin hammasrattaat hankaisisivat.
Saattoi myös osaltaan johtua liiasta öljystä, merkkihuolto neuvoi väärin, tikku pitääkin ruuvata kiinni.![]()