• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Huoltovalo ja Check Engine

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja McLeish
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

McLeish

New member
ST3 sytytti huoltovalon 40tkm. kohdalla.
Saako valoa kotikonstein kuitattua?

Ostin pyörän syksyllä ja Check Engine valo loisti kirkkaana, kotona latasin akun täyteen ja valo sammui.
Nyt taas loistaa kirkkaana ja kysynkin onko huono akku syynä valon loistamiseen? Akku ei ole uusi.
Muuten pyörän toiminnassa en outouksia huomaa.

Pyörän mukana tuli myös 2x ylimääräistä Ecu yksikkö joista toinen on alkuperäinen ja toinen joku race Ecu jollainen myös pyörässä on kiinni.

Olisiko Kymenlaakson seudulla tietäjää joka osaisi Ecuista lisätietoja antaa?
 
Huoltovalon nollaamiseen tarvitaan diagnostiikkasofta (esim. VDST) tai muu. Voisipa sen merkkihuollossakin kohtuullisin kustannuksin saada nollattua. Tuo check engine valo voi johtua melkeinpä mistä tahansa, diagnostiikkasoftaa tarvitaan siihenkin. Jos tuo ECU joka pyörässä on sellainen josta on ohitettu ajonesto kotikonstein niin valo jää palamaan. Toimiiko vapaavalo?
 
Huoltovalon nollaamiseen tarvitaan diagnostiikkasofta (esim. VDST) tai muu. Voisipa sen merkkihuollossakin kohtuullisin kustannuksin saada nollattua. Tuo check engine valo voi johtua melkeinpä mistä tahansa, diagnostiikkasoftaa tarvitaan siihenkin. Jos tuo ECU joka pyörässä on sellainen josta on ohitettu ajonesto kotikonstein niin valo jää palamaan. Toimiiko vapaavalo?

Vapaavalo toimii hienosti ja ajonestokin pelaa,jouduin naittamaan avaimen kerran uudestaan.
 
Back
Ylös