• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hurric-sliparit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pjs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pjs

New member
Eli tuolla Motovelhojen uudessa nettishopissa on noita melkoisen edullisia slipareita.

Onko kenelläkään mitään tietoa noista? Kiinnostaisi tuollainen Race-slipari CBR954RR:n, hinta 199Eur!!

Siis jos vastaan on tullut testejä tai arvosteluita niin linkkejä kiitos!

Luulisi tämän threadin kiinnostavan vähän muitakin!  
thumbs-up.gif

Löytyy ainakin multa, hiilikuituisena. Ihan ok kapistus.
Ollut aikaisemminkin juttua täällä. Löytyy täältä.
Ok, kiitos linkistä. En itse sokeana (?) sitä huomannut.

Olisiko sulla temppa kuvia siitä putkesta? Olen löytänyt vain sivukuvan, mutta kiinnostaisi nähdä sitä myös muista kulmista, varsinkin takaapäin. Onko siinä vain yksi "iso" aukko takana, vai joku mehupilli keskellä?

Muutkin orggilaiset, jos teillä on kuvia tuosta putkesta (racing alumiini tai carbon) niin olisi kiva nähdä!

Nyt vain pitäisi se PCIII:n löytää jostakin HALVALLA (ei näillä palkoilla voi 499Eur ostaa)...

Jep! Meikäki ajatteli tilata tommosen -03 r1;seen. Mitä luuletta tarviiko käydä säädättämässä, en periaatteessa hae kun parempia ääniä. Tehot taitaa piisata vielä, tai ainakin tässä vaiheessa
smile_org.gif

Jep! Meikäki ajatteli tilata tommosen -03 r1;seen. Mitä luuletta tarviiko käydä säädättämässä, en periaatteessa hae kun parempia ääniä. Tehot taitaa piisata vielä, tai ainakin tässä vaiheessa
smile_org.gif
Ei taida saada säädettyä Rykkösen ruiskua, eli tarttet sit Commanderin tai Techlusionin tms.. Väittivät mulle Arwidsonilla, että Yammun ruiskun suunnittelussa on otettu huomioon, että siihen vaihdetaan kuitenkin slipari, ja että se muka osais itte rikastaa tarpeeks.. Tiedä sitten tuota, veikkaan kuitenkin että saat paremman kun laitat siihen jonkun lisäboksin kiinni.

smile_org.gif
Ei taida saada säädettyä Rykkösen ruiskua, eli tarttet sit Commanderin tai Techlusionin tms.. Väittivät mulle Arwidsonilla, että Yammun ruiskun suunnittelussa on otettu huomioon, että siihen vaihdetaan kuitenkin slipari, ja että se muka osais itte rikastaa tarpeeks.. Tiedä sitten tuota, veikkaan kuitenkin että saat paremman kun laitat siihen jonkun lisäboksin kiinni.
No voi paska
sad_orig.gif
Onko tietoa mitä halvimmat lisäboxit maksaa. En siis ole hakemassa lisää tehoa
baaa.gif
, mutta ei viittisi rikkua heti uutta laitosta.

smile_org.gif
No voi paska  
sad_orig.gif
 Onko tietoa mitä halvimmat lisäboxit maksaa. En siis ole hakemassa lisää tehoa  
baaa.gif
, mutta ei viittisi rikkua heti uutta laitosta.
Tuolta saat halvalla toimivan laitteen: http://www.viaber.com/tuotteet.htm ja sieltä Techlusion. Commanderi on pikkasen monipuolisempi, mutta hyvä tulee tuollakin.

Samasta mestasta saat myös ammattitaitoisen säätötyön ja penkityksen..

Veikkaisin 7-10hp tehonlisäystä racing sliparilla ja techlusionilla kun säädetään se huolella. Teho kasvaa koko kierrosalueella kun pidät Exupin putkessa, eli et vaihda kokoputkistoa..

Olisiko sulla temppa kuvia siitä putkesta? Olen löytänyt vain sivukuvan, mutta kiinnostaisi nähdä sitä myös muista kulmista, varsinkin takaapäin. Onko siinä vain yksi "iso" aukko takana, vai joku mehupilli keskellä?
Ei ole kuvia, kun en omista (vielä) digikameraa. Onhan siinä keskellä sellainen pilli, tosin mehupilliä hiukan paksumpi.
biggrin.gif

Voihan olla, että tuolta Motovelhojen osastolta saattaisi Hurricin pönttö löytyä, niin pääset livenä ihastelemaan.

Mulla on Hurricin hiilikuitunen race -änkkäri ja äänet on kyllä aikamoiset. Vaimentimen rakenteesta sen verran että se aika ohut .. tai voisi sanoa että pieni. Ulostuloreikä on kyllä miehekäs ja sisältä ei kurkista mitään pikkupillejä.

Erityisen hyvin tuo putki käy mun mielestä penkin alle tai sivulle.

Kannattaa muistaa myös se että jos ostat kaikki roinat erikseen ja menet sen jälkeen säädättämään pyörän johonkin niin yleensä säädätykseen on sitten eri hinnat kuin jos ostat jonkun puljun kautta koko paketin kerralla. Ne netistä ladattavat "kartat" eivät kuitenkaan toimi täsmälleen kuin siinä yksilössä mihin ne on alunperin tehty.

Noiden PowerCommandereiden hinnat tippuivat mukavasti vuodelle 2004. Esim. Duellin uudessa luettelossa uudet hinnat, eipä varmaan kannata ulkomailta tilata...

Noista slipareista.. Tulin juuri kotiin messuilta, kyselin noita Hurriceja nähtäväksi, mutta niitä ei vielä kuulema ole maassa (Motovelhot). Toisaalta noiden halpa hinta arvelluttaa, ovatko ne vain huonolaatuisia "kopioita" ?

Devil ja Wileyco ovat noin 2x kalliimpia, mutta taatusti olisivat hyviä... Kyllä menee tämä päättäminen vaikeaksi. Eli toisinsanoen en tiedä uskaltaako köyhä ostaa halpaa. Miten nuo Hurricit kestävät (villat palaa ja niitit irtoilee??) verrattuna "laatuslipareihin". Ja onko ne äänet jo "liian" kovat? Pidän matalasta tuhdista äänestä  
inlove.gif

Eli voisivatko onnelliset hurric-slipareiden omistajat lähettää ääninäytteitä ja kuvia eri kulmista? Paljon pyydetty mutta jos joku nyt kuitenkin viitsisi  
bowdown.gif

Noi kokemukset Hurricista kiinnostaisi minuakin, se mitä olen lukenut tähän asti on todella positiivista, hinta/laatusuhdetta pidetään erittäin hyvänä ja äänitasoa kohtuullisena. Noita ei niin hirveän paljon suomessa vielä ole, joten kokemuksia piti googlettaa saksasta:

R1 Foorumi

" Der Hurric ist Preis Leistungsmäßig ok. Der Sound ist ein bisl dünn, Verarbeitung geht. Bringt nicht ganz so viel wie ein Qualitätstopf.
Habe noch nen Termignoni Race liegen. Gebraucht aber gut in Schuß mit Zwischenrohr und Lambdasondenanschluss. Interesse?
Den habe ich gemessen: Bringt nur durchs draufmachen +6 PS im GESAMTEN Drehzahlbereich! "

ja sama babelfishin englantina:

"The Hurric is price performance-related of ok. The sound is thin bisl, processing goes. Not completely as much brings as a quality pot. Property Termignoni Race still nen lie. Used however well in shot with zwischenrohr and Lambdasondenanschluss. Interest? I measured that: Brings only by draufmachen +6 HP in the ENTIRE speed range! Doc"

ja toinen:

" Sound ist immer Geschmackssache. Ich stehe auf dumpfen, bassigen Sound der mit zunehmender Drehzahl agressiver wird- Arrow eben.
Andere mögens lieber etwas heiserer, noch agressiver und bevorzugen Akrapovic.
Den Hurric habe ich als Racing auf ner R1 mal gehört. Das war Preis/Leistungsmässig ok. Ob der Dämpfer über die Zeit "stabil" bleibt weiss ich nicht.
Die Hurric ABE Version schluckt ca. 4 PS ist aber günstiger als Arrow oder Akrapovic (Die sogar noch ein bisl Leistung bringen).
Preis musst Du schauen. Die Hurrics gibts glaube ich bei Polo oder Gericke.
Wenn Du ein bischen mehr Qualität aber auch Preis willst sende eine Mail an verkauf@street-tech.net oder mir eine Kurznachricht.
Dann gibts Prozente (für R1-Fansite Foren User). "

eli babelfishin jälkeen:

" Sound is always matter of taste. I stand on dull/musty, bassigen sound with increasing number of revolutions more agressiver become Arrow evenly. Other liking rather somewhat hoarse, still more agressiver and prefer Akrapovic. I heard the Hurric as Racing on ner g 1 times. That was price/performance-related ok. Whether the absorber over the time "stably" does not remain white I. The Hurric ABE version swallows approx.. 4 HP is however more favorable than Arrow or Akrapovic (those even still bisl bring achievement). You must look price. Gibts I believe the Hurrics with Polo or Gericke. If you bischen more quality in addition, price want send a Mail verkauf@street tech.net on or me a short message. Then gibts per cent (for R1-Fansite forums user)."

Mielellään kuultais kokemuksia muilta hurricin omistajilta mitä mieltä ovat, näitä ei hirveästi taida suomessa olla, kun virallinen maahantuoja on puuttunut, tässä vielä muutama kuva:
hurric3.jpg

Kuva 2 Kuva 3 Kuva 4 Kuva 5 Kuva 6 Kuva 7Kuva 8

ja olemme pahoillamme että malleja ei ollut messuilla, tämä oli Motovelhojen ensimmäinen mp-messukeikka ja siltä osin hieman treenausta.. sekä hurricin että streetfighterin slipareita olisi ehdottomasti pitänyt olla esillä, noi tuotteet on herättänyt erittäin paljon kiinnostusta.

Löytyy ainakin multa, hiilikuituisena. Ihan ok kapistus.
Ollut aikaisemminkin juttua täällä. Löytyy täältä.
Ok, kiitos linkistä. En itse sokeana (?) sitä huomannut.

Muutkin orggilaiset, jos teillä on kuvia tuosta putkesta (racing alumiini tai carbon) niin olisi kiva nähdä!

Nyt vain pitäisi se PCIII:n löytää jostakin HALVALLA (ei näillä palkoilla voi 499Eur ostaa)...

Mulla on 1200 banditissa tuo hurric slipari, mun mielestä hyvät äänet, matalat murinat jos ajaa normaalisti ja kun hanaa antaa niin ääntä lähtee kunnolla niinkuin pitääkin. Huomattavasti kevyempi kuin tuo alkuperäinen.

Tossa muutama kuva: http://www.mp-foorumi.com/gallery/gallery.php?user=rellu&gid=239
Mulla on 1200 banditissa tuo hurric slipari, mun mielestä hyvät äänet, matalat murinat jos ajaa normaalisti ja kun hanaa antaa niin ääntä lähtee kunnolla niinkuin pitääkin. Huomattavasti kevyempi kuin tuo alkuperäinen.

Tossa muutama kuva: http://www.mp-foorumi.com/gallery/gallery.php?user=rellu&gid=239

Kiitos vastauksista. Ei tuo ainakaan ole koolla pilattu, eli sen puoleen vaimennuskaan ei voi olla älytön ;)

Kyllä tuo Alumiininen kiinnostaa, tossa http://kotisivu.mtv3.fi/shog/hurric7.jpg kuvassahan sitä vähän näkee miltä se näyttää. Tosin tuossa on toi sisäputki eli ei taida olla se race-versio. Hyvältä näytti Banditissa!

Katsellaan kunhan Velhot saatte noita maahan, niin voisi noita ja sitä pleksiä tilailla...

Kiitos vastauksista. Ei tuo ainakaan ole koolla pilattu, eli sen puoleen vaimennuskaan ei voi olla älytön ;)

Kyllä tuo Alumiininen kiinnostaa, tossa http://kotisivu.mtv3.fi/shog/hurric7.jpg kuvassahan sitä vähän näkee miltä se näyttää. Tosin tuossa on toi sisäputki eli ei taida olla se race-versio. Hyvältä näytti Banditissa!

Katsellaan kunhan Velhot saatte noita maahan, niin voisi noita ja sitä pleksiä tilailla...
Juu, eli senverran täytyy korjata, että tuo sisäputki taitaa olla ovaalimallisessa vaimentimessa mukana tuleva DB-killer. Lähtee irti ilman työkaluja. Toi ovaali voisi olla hiukan hiljasempi, itse ainakin pidän pyöreetä alu-Hurriccia hiukan kovaäänisenä.

Juu, eli senverran täytyy korjata, että tuo sisäputki taitaa olla ovaalimallisessa vaimentimessa mukana tuleva DB-killer. Lähtee irti ilman työkaluja. Toi ovaali voisi olla hiukan hiljasempi, itse ainakin pidän pyöreetä alu-Hurriccia hiukan kovaäänisenä.
Jos olet sitä kuunnellut, niin millä tavalla kovaääninen? Muhkea matala ja kova murina vai sellanen metallinkirskuntaa muistuttava kova kimeä ääni?

Ovalit taitaa olla noita kalliimpia versioita, hintaa melkein tuplasti race-versioon.... Eli juuri tuon hinnan 199Eur takia kiinnostaa tuo alu-race. Toki jos äänet vastaa kisapelejä, kuten kuvassa Kunnon RACE-pönttö niin sitten pitää vielä harkita...

Ei mullakaan mitään DB-killeriä tuossa tullut mukana; tosin tuo on se Race-versio. En itse ainakaan ostaisi mitään hyväksyttyä vaimenninta.
Jos ei kovasta äänestä tykkää, niin sitten ei kannata ostaa Hurriccia. Ei se ääni mikään metallinen kyllä ole. Tuu kuuntelemaan, jos poikkeat Tampereen suunnalla. Ota kuulosuojaimet mukaan.
biggrin.gif

Entäpä streetfighter, eroaako paljon Hurricista, siis äänien kannalta,
matalat vai korkeat.
Ja uskaltaako enään kerrostalon pihassa mopotinta käynnistää.

Mikko

Back