Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisko ollu jossain Helsingin suunnalla. En muista tarkalleen enää. Mitäs koneesta kilkkas?Missäpäin tuo yksilö oli myynnissä? Ettei vaan olis samainen yksilö joka on mulla tallissa moottori purettuna.
Jaa-a... Kaipa se riippuu ihan mistä tykkääPitääkö moton olla 1-pyttynen?Toi Aprilia on kyllä saakelin siisti, hinnasta mitään tietoa?![]()
Vesku
ei perkele... mä ku luulin olevani varma et mä ostan zx6r:n keväällä... täytyypä miettiä uudestaanJaa-a... Kaipa se riippuu ihan mistä tykkääPitääkö moton olla 1-pyttynen?Toi Aprilia on kyllä saakelin siisti, hinnasta mitään tietoa?![]()
VeskuOffroad Pro:ssa oli tommonen Aprilia testissä joku aika sit... Äänen puutetta ihmettelivät, mutta muuten kehuivat.![]()
Veikkaisin että Aprilia tulisi kilpaileen Kotarin ja Hussen kans markkinoista, eli hinta varmaan asettuu 10-12t € väliin.
Kävin kyselemässä tuossa paikalliselta kauppiaalta Huskya, hintaa jäisi suoralla kaupalla 10300€, ja tuo mattamustahan on erikoisväri. Taisi olla +200€...Eipä ole kallis toi Husse... MP-Racingin sivuilla ilmottivat OSH: 11000e + tk
Joo toi Husky on enemmänkin "Streetmoto" ku Supermoto... tai semmoseen kategoriaan sitä on lehdistössä laitettu. Se on tehty enemmän katukäyttöön ku esim. Kotarin LC4:it.tuo husqvarna on kyllä siisti ja ee-speedissä kohtuu hintainen.
Toisaalta mikään ei pudota arvoaan niin nopsasti kuin supermoto.
Houkuttais kyllä, varsinkin kun nyt sain tietää, että motti on rakennettu kadulle. Eli voisi kestää