Husqvarna SM 450 RR *-Limited Edition-

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Theseus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Theseus

New member
... Voi Tsiiiiisus ku ois ny se muutama ylimääräinen Euro tilillä..
Husqvarna tuo tehdasvirihärpäkkeen kaikilla herkuilla markkinoille ... .. Vois ratamotoksi hommata... *Kliks*
 
Toi on kyllä niin seksikäs supermoto ettei mitään järkeä!! 14000e on vaan vähän hemmetisti ratalelusta!
bawling.gif
Tai, ainakin köyhälle se on liikaa...
 
Hyvä ratkaisu 08" on leveämpi taka svingi, niin mahtuu paremmin pyörimään leveämpikin kumi. Kun noissa vanhemmissa piti tehä leveempi. Muuten taitaa olle 07" vastaava rungoltaan ja alustaltaa, eli Marzocchi edessä ja Sachs takana.
 
eihän siinä ole edes peilejä, ei lamppuja, ei vilkkuja, ei rekkaritelinettä tai keskitukea, onko edes sivutukea. aika keskeneräisenä meinaavat myydä. ehehiö
 
Onko se 2-pyttyinen, vai miksi siinä on 2 putkea?
blush.gif
Vai toteutetttu kuten LC4? Jos se on 1-mukinen, niin miksi ei mennä saman tien Apriliaan, saa takuulla paremman motin asfalttiajoon.
 
Kun jätetään tuo "Limited-Edition"-lisä pois, niin tuohon rahaan rakentaa varmasti paremmankin pelin...
 
Jos se on 1-mukinen, niin miksi ei mennä saman tien Apriliaan, saa takuulla paremman motin asfalttiajoon.
Mitä noilta maailman foorumeilta oon lueskellu, niin ei se aprilian motti kovin kummonen ole... Niitä on useitu hajoillu jo pienilläkin kilometreillä.
Joo, tuohon en osaa ottaa kantaa. Tarkoitin lähinnä tehontuottoa ja moottorin luonnetta. Ja täysin mutuna miettien omia kokemuksiani twineistä vs. yksisylinteriset.
withstupid.gif
 
Mikä tuosta nyt niin erikoisen tekee? Tuplaputket ja hieno lisämerkintä mallissa?

Takaiskarissa taitaa olla ainut isompi ero muihin husseihin verratessa. Anodisoitu ainakin punaseksi...

Ostaa kotarin halvemmalla ja siihen välirahaan saakin aika hype osaa sxs-luettelosta.

edit. Onhan nämä japanilaiset jo vuosia sitten alkanut myymään pyöriään niin lähellä tehtaan kisapyöriä, kun voi olla vain. Nyt hussekin langennut samaan.......
 
Mikä tuosta nyt niin erikoisen tekee? Tuplaputket ja hieno lisämerkintä mallissa?

Takaiskarissa taitaa olla ainut isompi ero muihin husseihin verratessa. Anodisoitu ainakin punaseksi...

Ostaa kotarin halvemmalla ja siihen välirahaan saakin aika hype osaa sxs-luettelosta.

edit. Onhan nämä japanilaiset jo vuosia sitten alkanut myymään pyöriään niin lähellä tehtaan kisapyöriä, kun voi olla vain. Nyt hussekin langennut samaan.......
Specs for the 450RR include:

TIG welded main frame with adjustable steering angle (+/- 5 mm. ; +/- 1°)
Shorter swing arm to improve traction and handling
TC (MX specification) engine
Full titanium Arrow exhaust system in line with the '06 FIM noise rules (including db killer for further noise reduction if requested).
STM 'slipper' clutch
Brembo brakes with radial mount front calliper
CNC machined triple clamps with alloy stem
Tommaselli 'fat bar' handle bars
50mm Marzocchi USD front forks (fully adjustable)
Sachs rear shock absorber (fully adjustable)
Carbon fibre engine covers (clutch cover, ignition cover, rocker cover, front sprocket cover, oil filter cover)
Carbon fibre engine slides, case cover and frame protection
Carbon fibre chain guide, shock protector and front mudguard brace

Nämä oli siis jo siinä vanhemmassa....

Uudempaan näin:

Features include:

* Arrow Titanium Dual Exhaust System
* Carbon Engine Covers
* Adjustable Steering Head Angle
* STM 'Slipper' Clutch
* Brembo Radial Front Brake
* Improved Marzocchi Forks
* Shortened Swingarm
* Lighter Frame
* Mikuni Fuel Injection
* Full 2 Year Manufacturers Warranty (Yes you read that bit right!)

Eli suurinpiirtein sama paska eri paketissa..... hiano
 
Back
Ylös