Husqvarna SM610 S

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja villero
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moi,

Muutamalla keskustelupalstalla ja testissä on moitittu ko. pyörästä hiukan viimeistelyn laatua. Onko teillä kokemusta tällasista, että muovi&tarrat repsottaa jo lyhyen käytön jälkeen tai muuta huomautettavaa laadussa/viimeistelyssä?
 
Helvetillinen supermotokuume päällä ja olis tuollanen SM610 tarjolla.
Kaikenlaista lueskellut kyseisestä kamppeesta lähinnä ulkomaisilta foorumeilta, mutta ilmeisesti kyseessä on ihan hyvä vehje.

Eikai se auta kun mennä hattu kourassa pankkiirin juttusille
smile_org.gif
 
Käsittääkseni jos pitkän huoltovälin supermotoa himoitsee, niin kannattaa siirtää katseet oranssin suuntaan...

Aika moni kumminkin tuntuu harmittelevan 610-630 nuhaisuutta verrattuna 625-660-690

Tämä taas täysin mutulla heitettyä ja netistä luettua. Ainut mikä puoltaa Hussen puoleen on hinta, minkä takia itsekkin tähän päädyin
smile_org.gif
 
kyllä se 610 ie ok mopo ja muutenkin heppoisemman oloinen kun 690 smc. kummankin omistaneena ero on kuin yöllä ja päivällä. Varma se kyllä oli. Nokkaketjun vaihto tais olla aika heti edessä oisko ollu 15 tkm tai jotain. Penkki oli aivan saatanan kova ja kulmikas. Jos ei huipputehoa kaipaa ni ok peli. siinä missä hussesta loppu löyly ni smc:eessä vasta alko...
 
kyllä se 610 ie ok mopo ja muutenkin heppoisemman oloinen kun 690 smc. kummankin omistaneena ero on kuin yöllä ja päivällä. Varma se kyllä oli. Nokkaketjun vaihto tais olla aika heti edessä oisko ollu 15 tkm tai jotain. Penkki oli aivan saatanan kova ja kulmikas. Jos ei huipputehoa kaipaa ni ok peli. siinä missä hussesta loppu löyly ni smc:eessä vasta alko...
Hyvin tuo sun entinen Husky on kestänyt mullakin
smile_org.gif
Reilut 10tkm nyt mittarissa. Penkki on tosiaan kova ja kapea, mutta kyllä siihen tottuu. Ite oon 191cm köriläs ja reilut 200km meni ainakin ilman pahempia kipuja. Tanko saisi olla ehkä vähän ylempänä. Ainut sähkövika on ollut lämpöanturi. Kesähelteillä paukautteli joskus putkessa ja sammui, kun pysähtyi kovemman ajon jälkeen. Nyt kelien kylmettyä alkoi vilkutella vapaan merkkivaloa ja lähti aamulla huonosti käyntiin, mutta uudella tulpalla ja anturilla alkoi pelaamaan hienosti. En tiiä miten pitkään tuo anturi oli oireillut, mutta kulkuun tuo vaikutti paljon. Vakio etuvalo oli surkea ja ite vaihdoin tilalle Trail techin X2 valon. Rumempi, mutta tehokkaampi. Huonoin puoli 610:ssä on osien saatavuus. Kotariin yms. näyttäisi löytyvän paljon helpommin kaikkea sälää, mutta ulkomailta tilaamalla näyttäisi näihinkin jotain löytyvän. Fast By Ferracin ja HTM Racingin sivuilta näyttäisi löytyvän helpotusta voiman puutteeseen..  
wink.gif
 
no kiva että on ollu hyvä. Olise kyllä siistikuntoinen ja vähän ajetu yksilökin. hiton vähän noita harmaita tarjolla. Naapurin jeppe joutu sillo vaihtaa sen nokkaketjun omaansa jossain 13tkm. Ei ollu kallis mut toimitus kesti vissii 3vk. Aiheesta löytyy juttua supermotjunkiesista. Ajelin tossa alkukesän jonku 5000tkm -09 smc kotarilla vaihdoin sen elokuussa -07 superdukeen. Ihan kiva välillä lasketella ihan oikealla katupyörälläkin. Vauhdit on vaa ihan jotain muuta ku noilla motoilla. No aika aikaa kutakin...
 
Mulla löytyy tuo 2009 vuosimalli oleva 610ie. Huomasin että alkukäyrän päälle on jostain vuotanut öljyä... Mistäköhän se olisi voinut tulla? onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?
 
Elikkäs eilen tuli ostettua tuommoinen sm610 husse. Mittarissa on 6600km ja vuosimalli on 09. Minkälainen on tuommoisen huolto väli, entäs mitäs öljyä olette käyttäneet kyseisessä pyörässä.
 
Elikkäs eilen tuli ostettua tuommoinen sm610 husse. Mittarissa on 6600km ja vuosimalli on 09. Minkälainen on tuommoisen huolto väli, entäs mitäs öljyä olette käyttäneet kyseisessä pyörässä.

eikö se ole tässä mallissa 5000km, varmaan sitä kannatta laitaa mitä esim entinen omistaja on laittanut.
 
Mulla löytyy tuo 2009 vuosimalli oleva 610ie. Huomasin että alkukäyrän päälle on jostain vuotanut öljyä... Mistäköhän se olisi voinut tulla? onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?

Itsellä vuoti venojen säätöluukuista. Uudet tiivisteet niin loppu vuotaminen.
 
Minkäslaisia välityksiä porukka on laittanut kyseiseen pyörään. 100km/h vauhdissa tuntuu huutavan aika paljon kone.
 
Back
Ylös