Kyllähän sen vakiotulpan pitäisi toimia jos kone toimii niinkuin pitää.
Suuttimen voisi kurkata että tuleeko sieltä tasainen sumu ja sulkeutuuko kunnolla. En Hussea tunne mutta yleensä suuttimen saa irti läppärungosta niin että letkun ja ohjauspiuhan saa kiinni. Sitten vaan starttausta ja katsoo miten suihkii. Ehjästä suuttimesta tulee tasajakoinen sumupilvi, jos on likaa, on suihku epätasainen tai pahimmillaan ruikkii kuin aamukusi minne sattuu. Jos ei sulkeudu kunnolla, tulee tippa päähän kun käännät virrat päälle ja pumppu pyörähtää.
Olen pari tuollaista tavannut, kumpikaan ei tulppia pysyvästi tuhonnut mutta kaikenlaista hassua teki. Kuumastartit oli bensankatkuisia. Pysäytit mopon, linjassa paine, suutin kusee tauon aikana paineet imukanavaan ja sitten saikin sahata hetken että kuivuu ja käynnistyy.
Jos ajo pysyy samanlaisena kuin nykyisin, en sinällään jännittäisi pykälän verran kuumempaa tulppaa. Vaan jos esim nyt ajat hidasta enskaa ja päätät kesällä lähteä vetämään eniten täysii Motoparkkiin sillä samalla tulpalla, voi takasuoran lopussa sytytystulppa olla muuttunut hehkutulpaksi.
Vaan edelleen, yleensä sille joku syy löytyy jos vakiotulppa ei toimi. Pirun paksulle säädetyissä ja tolkuttoman väljiksikin ajetuissa koneissa ne yleensä toimii.