• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hypermotardin tiukemmat nokat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikkoyli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mikkoyli

New member
Nyt on 200 km takana DP:n tiukemmilla nokilla. Roima parannus. Pakoputki on 2 Termin vaimentajaa penkin alla. ECU on se nokan mukana tullut. Tehoa tuli koko alueelle lisää ja nyt vetää ylös asti hanakkaammin kun ennen jäi vähän vajaaksi. Saattaa olla, ettei ihan niin alhaalta nosta keulaa ykkösellä tai kakkosella, mutta kiihtyy silti selvästi paremmin.
Ainoa mikä häiritsee vähän on, että tyhjäkäynti on 1300 ja tuntuu aika korkealta. Paljonko se on vakiossa, muistaako joku?
Suosittelen, nyt se on vielä makeampi kone nakuun. Minusta äänetkin tässä koneessa ovat muhkeammat kuin esim. Streetfighterissa kuulin.

En muista yhtään kun ostin ne samalla kun pyörän eli "kuului hintaan" penkin, ohjausiskarin ja lisähiilikuitujen kanssa. Saisivat nokat olla jo vakiona, mutta eihän se varmaan onnistuisi Euro3 kanssa.

Nyt on 200 km takana DP:n tiukemmilla nokilla. Roima parannus. Pakoputki on 2 Termin vaimentajaa penkin alla. ECU on se nokan mukana tullut. Tehoa tuli koko alueelle lisää ja nyt vetää ylös asti hanakkaammin kun ennen jäi vähän vajaaksi.  Saattaa olla, ettei ihan niin alhaalta nosta keulaa ykkösellä tai kakkosella, mutta kiihtyy silti selvästi paremmin.
Ainoa mikä häiritsee vähän on, että tyhjäkäynti on 1300 ja tuntuu aika korkealta. Paljonko se on vakiossa, muistaako joku?
Suosittelen, nyt se on vielä makeampi kone nakuun. Minusta äänetkin tässä koneessa ovat muhkeammat kuin esim. Streetfighterissa kuulin.
Voin kattoo mun tyhjäkäynnin tossa huomenna, peli on just huollettu et pitäis olla kohallaan... jos se on liian korkea niin TPS nollaus pitäis korjata tilanteen, käsittääkseni.

Sulla olikin hyperi samaan aikaan huollossa kun mun laitos oli, kyllä tohon mustaan sopis paremmin punanen runko.
smile_org.gif

Kävin pitkän mutkan ajamassa Kirkkonummella ja välillä hirvitti mutka/suoranopeudet eli kyllä se hyvä pyörä on. Sitten tuli kytätkin vastaan ja hillitsi ajohaluja aikalailla.
HM:n kompura on nyt kuulemma esivalmistusvaiheessa ja olen sellaista ei-Euro3 versiota tilaillut. Miten niin nyt on lama? Lehmä-HD:hen yritin saada ilmanputsaria ja toimitusaika 8-10 viikkoa ja tuo kompura on jo vuoden ollut teon alla, prkl. Siis tilaan jos hinta on säällinen, mutta en käsitä mikä kestää.

Kävin pitkän mutkan ajamassa Kirkkonummella ja välillä hirvitti mutka/suoranopeudet eli kyllä se hyvä pyörä on. Sitten tuli kytätkin vastaan ja hillitsi ajohaluja aikalailla.
HM:n kompura on nyt kuulemma esivalmistusvaiheessa ja olen sellaista ei-Euro3 versiota tilaillut. Miten niin nyt on lama? Lehmä-HD:hen yritin saada ilmanputsaria ja toimitusaika 8-10 viikkoa ja tuo kompura on jo vuoden ollut teon alla, prkl. Siis tilaan jos hinta on säällinen, mutta en käsitä mikä kestää.
Hitsi kun en muista, mutta talvella taisin lukea jotain brittilehteä, jossa oli s2r1000:ssa kompura. Tehot siinä 120 luokkaa muistaakseni mutta vääntöä tullut kivasti. Kovasti kehuttiin pyörää (muistaakseni). Ehkä tämän saman olet lukenutkin.

Hitsi kun en muista, mutta talvella taisin lukea jotain brittilehteä, jossa oli s2r1000:ssa kompura. Tehot siinä 120 luokkaa muistaakseni mutta vääntöä tullut kivasti. Kovasti kehuttiin pyörää (muistaakseni). Ehkä tämän saman olet lukenutkin.
Myös MP-Maailma 2/09, S2R, 116,7hv/114 Nm takarenkaalta. www.veetwo.net.

Swedut on näemmä upottaneet rotrexin 1098;iin.. mikseipä onnistuis hyperiin kans jos hävittää ilmaboksin, sillä saa kummasti tilaa..

Tuonne Veetwo:hon olen ollut yhteydessä. Viimeksi Euroopan myyntipäällikkö lupaili kittiä parin kuukauden päästä. En kuitenkaan aja HM:llä nyt neljään kuukauteen niin ei tässä kiirettä.
Joo musta HM punaisella rungolla olisi minunkin makuun parempi. Omaan vaihdoin takahäkin mustaksi alumiiniseksi niin on paljon parempi jo kuin harmaa. Mutta punaisessa olisi vähän pirteyttä.
Ehkäpä tuo tyhjäkäynti on sopiva. Eilen katsoin 1098R:stä ja siinä oli 1900 eikä tunnu yhtään kovalta.

Back