Mulla on just nyt toi AC-3 kypärä. Ja olen helvetin tyytyväinen! Ostin ensin tosi halpisavokypärän (Probiker) ja heti perään ton HJC:n. Ero on suuri HJC:n hyväksi. Istuvuus on paljon parempi mun päähän ja HJC on myös hiljaisempi. Kevyempi ompi se myös, mutta onhan toi HJC kuitukypärä. Ainoa miinus pikalukosta, jonka remmi löystyy omia aikojaan, mikä ei tietenkään ole hyvä. Aattelinkin vaihtaa sen tuplaD-remmiin. Kokeilin myös Nolanin ja X-Liten vastaavia ruukkuja ja ainakin mun mielestä HJC ei ole ainakaan huonompi, ja hintakin X-Liten kanssa about sama, joka myös on kuituruukku.
Ainakin mun mielestä, siis jos sulla on tuo HJC jälellä ja on ehjä, on vaikea löytää "vähän" parempaa avopottaa. Varmasti kyllä löydät, mutta esim. Arain, Shoein, Suubertin ja muiden "merkkimallien" avopotat maksavatkin sitten tuplasti enempi. Lisäksi HJC:n visiirin saa korvattua lipalla jolloin se on ihan oikea avoruukku. Kokeilin myös Roofin Roadster-mallia, joka on ihan helvetin hieno, mutta todella epämukava päässä...