• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hyvä Fazer sivu!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamaha1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Yamaha1

New member
Niin...Laitelkaas tänne lisää noita Fazer linkkejä jos teiltä löytyy? Näin talvella on näet aikaa opiskella omasta moposta kaikki mahdollinen
biggrin.gif

Tässä olis ihan mielenkiintonen saitti...V-Maxistaki jotain asiaa jne
tounge.gif
http://www.angelfire.com/ia/z/FZ1sitemap.htm

Onko kokemuksia jos vaihtaa ohjaustangon hieman matalemmaksi? Ajoasento tulisi silloin hieman enemmän etukenoon ja ainakin näin teoriassa voisi olla mukavakin asento ajella. Minkälaisia korkeampia visiirejä Fasuun on saatavilla ja mikä malli toimii niistä parhaiten? Tiedoista kiitollisena;
062802moto_prv.gif

Minkälaisia korkeampia visiirejä Fasuun on saatavilla ja mikä malli toimii niistä parhaiten? Tiedoista kiitollisena;
062802moto_prv.gif
Mulla on Givin korkeampi pleksi. On ihan hyvä, matka-ajo on  mukavampaa kun ei paina hartioita, oon kaikin puolin ollut tyytyväinen
wink.gif
. Suhinoita tuo kyllä lisää mutta korvatulppia aina käyttävänä ei ole ollut mulle ongelma.

Muista plekseistä mulla ei ole kokemusta.

Kiitos kovasti erittäin hyvästä linkistä ja omasta kokemuksestasi. Kuulen mielelläni lisää palautetta esim. kaksi päällä reissuista jne.
062802moto_prv.gif

Itellä olis tarkotus ennen ensikesän Saksan reissua laittaa tuplakupla, joten siellä se sitten punnitaan et onks hyvä.
wink.gif

Tässäpä vielä toinen linkki:

FZ1OA message board

Jenkeissä FZS1000 on tyypiltään FZ1. Tuolta keskustelufoorumista löytyy monenlaista tietoa, eri plekseistä, viritysjutuista, modifioinneista, kuvia, jne... kunhan vaan jaksaa selata.

Reissaaminen Fasulla on pelkkää juhlaa. Tuli melko paljon ajettua juuri kaks päällä, kun sain vaimonkin innostumaan kyytiin kaikki kesälomareissut. Vääntöä riittää vaikka mennään kaks päällä ja 3xkovat laukut+tankkilaukku täyttä tavaraa. Saa tietysti olla lähdöissä rauhallisempi ettei takapainoisena keuli holtittomasti. Givin pleksistä vaimon kertomana, että kun mennään reipasta ylinopeutta, eli 150+, niin silloin takapenkkiläiselle tulee pyörteitä jotka pistää pään heilumaan sivusuunnassa, on kuulemma epämiellyttävää. No, eihän tuokaan ole ongelma kun ajellaan asiallisilla nopeuksilla.

Back