Mammutti
New member
Jossain Helsingin ja Salon välillä oltiin, täydellisen kirkas sää ja näkyvyys. Maantiellä muutaman sadan metrin suora peltojen välissä, ei juurikaan piennarta, ei risteyksiä eikä kevyttä liikennettä. Vastaan tulee muutama auto ja niiden takana rekka, joka päättää lähteä ohitukseen, noin sadan metrin päässä. Rekka tempaisee ripeästi mun kaistalle kuin formula ohitukseen; vasen puolisko on jo ylittänyt kaistaviivan kun kuski tempaisee takaisin omalle kaistalleen yhtä nopeasti kuin tulikin. Näen kuskin selvästi ohjaamossa, hän viittilöi mulle jotain, en tiedä haluaako hän sanoa:
1) sorry kun pelästytin
2) olipa hyvä että sulla oli noi neonkeltaiset varoitusvärit ja heijastinnauhat, ne auttoi huomaamaan
3) v..un urpo kun tulet 60km/h alueella melkein sataa, vaikeuttaa sun huomaamista ja etäisyyden arviointia. en mä teistä motoristeista välitä mutta kun tota lasolia kuluu vaan enemmän kun pitää pestä teidät kärpäsen paskat ikkunasta
Joka tapauksessa, kiitos sinulle Rekkakuski kun maltoit peräytyä takaisin kaistallesi etkä pakottanut meikäläistä väistämään ojan kautta. (ylinopeus tuossa tahatonta, oltiin juuri tultu nopealta osuudelta kohti taajamaa).
Näkyvillä vaatteilla ei ansaitse rispektiä mutta henki saattaa joskus näillä eväillä säästyä.
1) sorry kun pelästytin
2) olipa hyvä että sulla oli noi neonkeltaiset varoitusvärit ja heijastinnauhat, ne auttoi huomaamaan
3) v..un urpo kun tulet 60km/h alueella melkein sataa, vaikeuttaa sun huomaamista ja etäisyyden arviointia. en mä teistä motoristeista välitä mutta kun tota lasolia kuluu vaan enemmän kun pitää pestä teidät kärpäsen paskat ikkunasta
Joka tapauksessa, kiitos sinulle Rekkakuski kun maltoit peräytyä takaisin kaistallesi etkä pakottanut meikäläistä väistämään ojan kautta. (ylinopeus tuossa tahatonta, oltiin juuri tultu nopealta osuudelta kohti taajamaa).
Näkyvillä vaatteilla ei ansaitse rispektiä mutta henki saattaa joskus näillä eväillä säästyä.