Hyvää ohjetta....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomppa82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sellainen huomio vaan että kun / jos ajaa vain ratapäiviä niin tuollainen liika "hifistely" paineiden kanssa on turhaa. Noilla perus -nyrkkisäännön paineilla kun lähtee liikenteeseen niin pääsee jo todella pitkälle. Enemmän kannattaisi uhrata aikaa ja ajatusta siihen alustan säätämiseen.
Taas ihan off-topiccina, mutta et ole sattumoisin Parjaani järkkäämässä mitään alustansäätö-kurssia? Kysyntää varmaan olisi...ainakin täällä suunnalla
smile_org.gif

Sellainen huomio vaan että kun / jos ajaa vain ratapäiviä niin tuollainen liika "hifistely" paineiden kanssa on turhaa. Noilla perus -nyrkkisäännön paineilla kun lähtee liikenteeseen niin pääsee jo todella pitkälle. Enemmän kannattaisi uhrata aikaa ja ajatusta siihen alustan säätämiseen.
Taas ihan off-topiccina, mutta et ole sattumoisin Parjaani järkkäämässä mitään alustansäätö-kurssia? Kysyntää varmaan olisi...ainakin täällä suunnalla  
smile_org.gif
Ööö.... en oo kyllä ajatellut moista. Josko saatettais toi R6:sen koneprojekti kunnialla päätökseen ja katsotaan sitten.

Ja veikkaan et tuohon hommaan löytyy osaavampiakin ihmisiä kuin minä. Esim. herra Kiira.

Voisin koittaa saada osaajia paikalle vaikka Kemoraan tai Botnialle ensi kesän ratapäiville. Siis tuollaisen alustansäätö jutun osalle

Bernerin Juha sääteli meidän alustoja Srra: motoparkin leirivkloppuna. Iso kiitos herralle sillä ei tainnut aavistaa että yhtä pyörää ruuvattuaan meitä olikin siinä 10 kaveria vinkumassa apuja
smile_org.gif

suiza lopetti perän luistattelun eikä enää vatkannut pysäkin ulostulossa lainkaan niin pahasti joten mulle säädöt toimivat heti paremmin. keulaa löystin uudestaan kun Berneri isompana herrana jäykisti sitä reilusti ja pito keulassa meni mun alla vähän turhankin ohueksi.

Voisin koittaa saada osaajia paikalle vaikka Kemoraan tai Botnialle ensi kesän ratapäiville. Siis tuollaisen alustansäätö jutun osalle
Tämä ois kyllä enemmän ku hyvä jos järjestys
062802jumpie_prv.gif

Viime kesänä tuli nimittäin aika monta ratasta pilattua perän säätöjä ettiessä!

Ei muutaku ilmoitelkaa jos homma järjestyy.

Back