• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hyvää tuuria Motoparkin reissulla!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K100
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

K100

New member
On sitä minullakin välillä hyvää tuuria ja sitten auttavaisia ihmisiä.
Olin lähdössä Motoparkkiin päiväksi ajelemaan ja tästä syystä karsin kaiken ylimääräisen Trumpasta pois. Tilaa ei siten jäänyt kuin ketjuöljylle, muutamalle työkalulle, ilmastointiteipille ja sadepuvulle. (Aina reissussa mukana ettei sataisi)
Sadepuvun piti teipata kiinni takapenkille.
No se piru oli pudonnut matkasta jossain vaiheessa. Olin Jo Pieksamäen ja Mikkelin väliseltä tieltä kääntynyt Virtasalmen suuntaan, ennenkuin huomasin.
Pännihän tuo rajusti, enkä osannut yhtään ajatella missä tuo olisi pudonnut. Enkä enää kuvitellutkaan saavani sitä vielä takaisin.
Ajoin Ennen Motoparkkia olevalle bensa-asemalle tankille.
Noin 10 minuutin päästä pihaan ajoi sininen Hiace, joka ensimmäiseksi kysyi puuttuiko minulta jotain. Hölmönä vastasin, että ei. Mies lykkäsi tämän jälkeen sadepuvun kouraani. En osannut sanoa muuta kuin, että miten ihmeessä?
Mies kertoi, että olin ohittanut hänet Varkauden ja Pieksämäen välillä ja todennut, että teippi repsottaa takapenkillä. Pian tämän jälkeen hän oli löytänyt keskeltä tietä sadepukuni. Edelleen mies oli ajatellut, että pyörä varmaan on menossa Motoparkkiin, ja tästä syystä sen voisi hyvällä tuurilla löytää ennen sitä olevalta huoltamolta.
Yritin tarjota pullakahvia, mutta ei kelvannut, sanoi vain, että samaan rahaan menee. Tämän jälkeen mies lähti ajelemaan takaisin päin.
Että tämmöinen, liekö itse motoristi, kun noin vaivautui ja älysi homman nimen?

loistavaa toimintaa
062802jumpie_prv.gif

ehkä kaikki ei okkaa nii
033102ass_1_prv.gif

062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

bowdown.gif

On se hienoa että tuommosiakin tyyppejä tästä maasta vielä löytyy.

Sitten pitääkin jo kysyä että opimmako tästä mittään  
033102bebe_1_prv.gif

Enämpi tällaisia juttuja näille sivuille. Tässäkin taitaa vain käydä toteen vanha sananlasku hyvän ja huonon kellon kuuluvuudesta. Hieno homma K100, että sinulla oli virtaa ja ajatusta kertoa jotain mikä monelta olisi jäänyt kertomatta.  
biggrin.gif

tounge.gif

Ei se motoristi ollu, kun kerran kotilolla pyyhki menemään.
Ajattelin vain, että varmaan ainakin harrastaa moottoripyöräilyä, kun ymmärsi, että tankilla se käy ennenkuin menee radalle.

Niin, ja eihän tässä ollut kuin kirjoittamisen vaiva. Hämmensihän tuo kun jo menetetyn arvokkaammanpuoleisen sadeasun sainkin takaisin.
En muista ehdinkö sanoa edes kiitos tälle Hiacekuskille kun lähti niin nopeasti takaisin. Jos se vaikka sitten tätä kautta menisi, jos tosiaan olisi mopoilija.

Juu. Näistä jutuista tulee aina hyvä mieli.

Kuinka palju mahtuu pieneen hikaseen? Aika palju...

Back