• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hyvältä näyttää, lisää raatoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cartman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

cartman

New member
Löimme kavereiden kanssa keväällä vetoa mopo-onnettomuuksissa tänä vuonna tulevista raadoista. Itse veikkasin viime vuoden määrää + 5% inflaatiokorjaus. Jokin aika sitten näytti huonolta oman veikkaukseni suhteen, mutta nyt viimepäivinä homma on taas alkanut näyttää hieman valoisammalta. Jatkakaa samaan malliin.

Voi se auto kääntyä joskus sinunkin eteen...  
thumbs-up.gif

Sarjassamme topikkeja jotka voisi poistaa jo heti alkuunsa, kun ei kirjoittaja itse taida tajuta olla niitä kirjoittamatta.
Vähän liian arka aihe tämä kuolema jotta sillä lähtisi muille vit*uilemaan. Voi vaan kuvitella miltä niistä tällainen kirjoittelu tuntuu joilta on joku tuttu/kaveri/läheinen menehtynyt mp-kolarissa  
sad_orig.gif
Ja voi vaan kuvitella kuinka tunnevammainen on henkilö joka tällä asialla vielä leikkii  
mad.gif

Vai onko kyseessä psykologinen asenteisiin vaikuttamisyritys? Vähän kuin sodanvastaiset sotaelokuvat? Tuskin toimii, jos on, mutta tuli vain mieleen.

Ite jättäisin tämän aiheen rauhaan myös, tai ainakin aika neutraalisti kommentoisin. Toisaalta kun onnetonta tosiasiaa toistetaan, pysyy se mielessä tien päälläkin pidempään.

Melkoinen asennevamma topikin aloittajalta, motorismi ärsyttää ja silti roikkuu moottoripyöräaiheisella foorumilla. Lieneekö joku avohoitotapaus? nimimerkkien takaahan huutelu on oikein suurta miestä
baaa.gif

Nää on näitä "haha katotaan kuin moni ottaa kimmokkeen kun mä kirjotan tälläst tänne..varmaa taas tulee kukkahatut avautuu".

Ei paljoa kannata tällästä paskaa noteerata..pelkkä provo -> lukkoon.

Pahalta näyttää.....mutta luonnolliselta. Tämä on sitä Darwinismin voittokulkua, joka niittää vääjäämättä satonsa.

Pahalta näyttää.....mutta luonnolliselta. Tämä on sitä Darwinismin voittokulkua, joka niittää vääjäämättä satonsa.
Hieman arka aihe, mutta samaa mieltä silti. Melko surulliseltahan tuo tämän kuukauden "bodycount" näyttää. Varmaan osittain vaikuttaa, että nyt on kesälomakuukausi ja ihmisillä on aikaa tehdä sitä sun tätä. Ehkäpä tulee vietettyä enemmän aikaa prätkänkin päällä. Darwinismillakin on tosin vaikutusta asiaan. Eräs luotettava tiedonlähde kävi eilen katsomassa Haukiputaan/virpiniemen onnettomuuspaikan ja informoitsi asiasta minulle. Lyhtypylväs POIKKI metrin korkeudelta ja pyörä mennyt tunnistamattomaan kuntoon. Pyörän palasia ja ensiapupakkauksen jäämiä vielä yli kymmenen metrin päässä törmäyspaikalta. On tainnut poijaat ottaa vähän ilmalentoa. Kuinka lujaa pitää ajaa, että lyhtypylväskin katkeaa? Jos en aivan väärin muista niin kyseisessä mutkassa suoran päässä on 60km/t rajoitus. Korjatkaa toki jos olen väärässä. Olkaas immeiset varovaisia siellä liikenteessä...

Mikään ei ilahduta kukkahattua enempää kuin motoristin kuolema.. No, samapa tuo, jos ette niitä ole itse aiheuttamassa sarvikuonoilullanne.

On ne kuolinuutiset vain surkeita luettavia.

Itse olin mopoiän jälkeen niin itsetuhoinen ja hullunrohkea, että kaksipyöräilystä pystyn nauttimaan vasta nyt lähes viiskymppisenä. Jos olisin parikymppisenä hankkinut pyörän, en varmaankaan olisi tätä tässä kirjoittamassa.

Saarnaminen ja täällä palstoilla moralisointi on aika turhaa, omasta kokemuksesta oppii. Jos ehtii!

Jokainen silti valitkoon itse tapansa lähteä. Ehkä hetki huumaa on parempi kuin pitkä kituminen?

Oma poika onneksi tyydyttää vauhdintarpeensa radalla ja liikenteessä (ainakin luullakseni) järki päässä.

Ja kesäsateisiin päiviin, jolloin pitää olla töissä eikä pääse ajamaan, pitää jonkun palstalla provoilla, että päästään reagoimaan!
mad.gif

Hieman arka aihe, mutta samaa mieltä silti. Melko surulliseltahan tuo tämän kuukauden "bodycount" näyttää. Varmaan osittain vaikuttaa, että nyt on kesälomakuukausi ja ihmisillä on aikaa tehdä sitä sun tätä. Ehkäpä tulee vietettyä enemmän aikaa prätkänkin päällä. Darwinismillakin on tosin vaikutusta asiaan. Eräs luotettava tiedonlähde kävi eilen katsomassa Haukiputaan/virpiniemen onnettomuuspaikan ja informoitsi asiasta minulle. Lyhtypylväs POIKKI metrin korkeudelta ja pyörä mennyt tunnistamattomaan kuntoon. Pyörän palasia ja ensiapupakkauksen jäämiä vielä yli kymmenen metrin päässä törmäyspaikalta. On tainnut poijaat ottaa vähän ilmalentoa. Kuinka lujaa pitää ajaa, että lyhtypylväskin katkeaa? Jos en aivan väärin muista niin kyseisessä mutkassa suoran päässä on 60km/t rajoitus. Korjatkaa toki jos olen väärässä. Olkaas immeiset varovaisia siellä liikenteessä...
Eikös nuo nykyiset lyhtypylväät pidäkin mennä poikki? Ku eikös ne ole niitä ns turvatolppia, niin tai ainakin nuo puiset siis.

Muistaakseni jo syksyllä 2005 totesin foorumilla että cartman on kusipää.
Olin ilmeisen oikeassa silloinkin.
Jonain päivänä saattaa cartman itse olla komistamassa synkkiä tilastoja. Mitä toki en toivo.

Eikös nuo nykyiset lyhtypylväät pidäkin mennä poikki? Ku eikös ne ole niitä ns turvatolppia, niin tai ainakin nuo puiset siis.
Ei mitään havaintoa tai tietoa "turvatolpista". Pojilla on kuitenkin mennyt mutka pitkäksi ja sen seurauksena vetäneet päin tolpaa. Tiedän tuon mutkan ja siihen pitää tulla melko lujaa, jos sen meinaa saada menemään pitkäksi. Harmi vaan, että kyytiläinen kuoli ja kuskikin on vakavasti loukkaantunut...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back