• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hyviä koneistamoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ppv76
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ppv76

New member
Tietääkö kukaan hyviä koneistamoja pohjois-uusimaalta?Siis hyviä kokemuksia kaivattaisiin
062802moto_prv.gif

Riippuu siitä, että mitä haluat??
Minun paikassa minimi kappaleenpaino on noin 2 ton...

Mieluummin kuparia..

smile_org.gif

Hyvinkään kansityö, tekee kaikki moottorikoneistukset. Itse käytin keväällä bemun(Museokotilo) kannen siellä ja hinta/laatu oli ainakin mulle OK.
Riihimäellä on Teho-Diesel joka tekee, mut on niikuin nimikin sanoo ehkä raskaampiin keskittynyt, sielläkin olen joskus jonkun kotilon kannen käyttänyt aikoinaan.

Moottorikoneistus T/H Aaltonen Mäntsälä. Ite joskus auton kannen höyläyttänyt siellä.

On sielä Keravalla jotain joskus teetetty... Ainoa "vika" oli, että yrittivät saada minut ympäripuhuttua tekemään halvemman vaihtoehdon mukaan, mutta pidin pääni ja sain tuhlata rahaa heille!!
biggrin.gif
biggrin.gif

Kysyppäs tuolta. Ainut vika tässä oli se että teettämäni laipat tehtiin jostain hapiksesta mitä käytetään lentokoneitten turbiineissa eli normaalia kovempaa ja kun yritin jälkeenpäin omia muutoksia tehä, kierteitä ja reikää, meni mulla 3 jengaterää ja laippa ei ole kun 6mm paksu. Erittäin hyvää työtä!!

Kysyppäs tuolta. Ainut vika tässä oli se että teettämäni laipat tehtiin jostain hapiksesta mitä käytetään lentokoneitten turbiineissa eli normaalia kovempaa ja kun yritin jälkeenpäin omia muutoksia tehä, kierteitä ja reikää, meni mulla 3 jengaterää ja laippa ei ole kun 6mm paksu. Erittäin hyvää työtä!!
Takmill on hyvä mesta!
cool.gif
Joo todellakin, en oo varma ettetkö olis jopa sinä kuka suosittelit mulle alunperin tota! 70€ makso ne laipat yhteensä ettei tosiaan ole hinnallakaan pilattu.

Back