• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Icon nahkatakit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ysi-ärrä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ysi-ärrä

New member
Tuossa rupesin selaileen, että mistä löytäis iconin nahkatakkeja edullisesti.
Suomessa ei taida mikään liike myydä näitä tuotteita
sad_orig.gif
, vai olenko väärässä?

Yksi nettiliike löyty, mutta hinnat ovat aikaski suolasia jenkkeihin verrattuna(mun haluttu malli suomen nettishopista 660e ja jenkeistä suoraan 468e. Aikamoinen ero).

Saksastakin 529e.
Mut elämä on.

Onko kukaan ostanut näitä tuotteita jostain muualta ja tietää edullisen paikan?

Kyllä niitä myydään, esim. bike worldissa on. Mutta hinta on todella suolainen, joku malli oli yl 800 euroa.

No just tuo mc-sport on tuo minunkin löytämäni virma ja hinnathan on aikaskin suolasia.
Lähinnä just tuota icon crest motorhead takkia oon suunnitellu ja hinta ois jenkeistä se 468e ja saksastakin sen saisi 529e.
Ollappa joku indokiinakauppa ja siellä hinta 100e niin rotsi ol miu.

Ebayn kautta oon myös tarkkailu ,niin sieltäkin vois saada toki hyvällä hintaa huudettua. Lähtö on ollu 399,95dollaria eli ei paha.

Varmista tuo Saksan hinta. Iconilla oli ainakin jossain välissä sellainen kielto, että myyjät eivät saaneet käyttää tarjoushintoja juslkisissa hinnastoissa, vaa kaikki piti olla näkyvissä valmistajan ilmoittamalla ovh:lla. Joskus noita itsekkin katselin, ja hinnoissa oli aika paljon ilmaa... Ala vaikka tekemään tilausta, niin sieltä luultavasti tulee näkyviin se lopullinen hinta.

Kuulostaa halvalta tuo jenkkien hinta (yleensä väh. 500USD)... Mistä löysit tuon hinnan?
Ja oletko muuten sovittanut ko. takkia, nuo koot menevät aivan ihmeellisesti... Ja eri mallien välillä ne koot eivät välttämättä vastaa toisiaan.

Kuulostaa halvalta tuo jenkkien hinta (yleensä väh. 500USD)... Mistä löysit tuon hinnan?
Ja oletko muuten sovittanut ko. takkia, nuo koot menevät aivan ihmeellisesti... Ja eri mallien välillä ne koot eivät välttämättä vastaa toisiaan.
Tuollahan noita näkyy olevan ebayllä myynissä.Toki jos menee jonkun kauppiaan omille sivuille ,niin sieltä saa ostaa takin suoraan 600dollarin hintaan(468e).
Ja tuo mainitsemani 399,95 dollaria on se lähtöhinta huutokaupassa. Hyvällä tuurilla sen saa siihen hintaan tai sitte ei.

Ja takkia en ole päässyt kokeileen ,vaan yhellä myyjällä oli hyvät mittaus sivut jolla päädyin omaan kokooni.
Eli nyt vaan hyvän ja halvan myyjän etsimiseen.

Ja nyt kun olen kauppaa hieronnut ,niin hintaa takille on jääny 389,95 dollaria(305e)
062802jumpie_prv.gif

Eli ei paha.Ja ei kyllä suomesta kannata ostaa jos on yli 350 ekeä hinta eroa.

No joo, kyllähän se tulee jonkin verran enemmän ku tuo 389,95usd. Eli mä otan kaverin kans takit ,niin postarit 99,95usd ja tulli päälle. Mut siltikin Äkkiä laskettuna yhteensä 373euroo ja suomesta 660 ekeä plus postarit ,niin siltikin n.300 ekeä halvemmalla.

Jaa, näyttää olevankin että suomen netti myyjältä saa ilman postareita . Mut siltikin liian kallis suomesta.

No joo, kyllähän se tulee jonkin verran enemmän ku tuo 389,95usd. Eli mä otan kaverin kans takit ,niin postarit 99,95usd ja tulli päälle. Mut siltikin Äkkiä laskettuna yhteensä 373euroo ja suomesta 660 ekeä plus postarit ,niin siltikin n.300 ekeä halvemmalla.
Mie en ymmärrä miten tuon lasket...
Minusta se lasketaan näin (yksi takki):
(hinta+postikulut) + 10%tulli + 22% ALV, elikkäs
(390+50)*1,1*1,22 = 590USD = 472 EUR.
No hintaero Suomeen silti vielä melkoinen, mutta itse tilaisin Saksasta jos sieltäkin saa 500 euroon.
Itse olen katsellut noita halvempia malleja, ne pääkallomallit ei kiinnosta.

No katotaan nyt paljonko nuo takit tulee maksaan. Tällä hetkellä rotsit on lähtny tuleen ja katotaan sitte mitä vielä ilmaantuu.

No niin nyt on takit tullu kotia ja olen tosi tyytyväinen ostooni.
On meinaan niin makee rotsi että nyt kelpaa päristellä.

Ja tuolle takille jäi nyt sitte kaikkinensa maksuineen hintaa 450ekeä tai muutama sentti vaille jos ihan tarkkoja ollaan. eli 210ekeä halvemmalla ku suomesta. On se sekin aika paljon.
Pääasia että ostaja on tyytyväinen
tounge.gif

Suosittelen iconin takkeja kaikille
bowdown.gif

Juu hieno homma! Ei noita iconin kamoja kannata todellakaan ostaa Suomesta. Hyvä tarjouksen, kun bongaa ebaysta niin saattaa päästä jopa alle 400e kevyesti.

Huvittava oli, kun viime kesänä laittelin tarjouspyyntöä iconin takeista tuonne suomalaiselle tarjoajalle niin kuulemma hinnassa ei ollut lainkaan tinkivaraa
kaboom.gif
ja postit päälle. No eipä siinä sitten kummempaa vastasin ja sanoin tilaavani netistä puolet halvemmalla. Ihme touhua sanon minä.

Komeita nuo ICON takit mut jotenkin halvan oloisia kun pääsee hypisteleen.Suojat lelun oloisia tuon hintaseen.Itse kans himoitsin ensix mut en sit enää kun kokeileen.

Tre KX-center on ainakin jotain malleja..

Komeita nuo ICON takit mut jotenkin halvan oloisia kun pääsee hypisteleen.Suojat lelun oloisia tuon hintaseen.Itse kans himoitsin ensix mut en sit enää kun kokeileen.

Tre KX-center on ainakin jotain malleja..
Ai millälailla halvan oloisia???
Ainakin tuo omani malli on materialtaan ja leikkauksiltaan selkeästi laadukkain takki yksityiskohtia myöten, mitä suomessa missään liikkeessä olen nahkatakkeja hipuloinut ja kokeillut.

Juuri näin, paitsi tulli on vaatteilta 12% ja ajohanskoilta se oli 9%.
Väärin. Postin pääkallopaikalta sanottiin että nahkatakeista menee 4% tullia ja kangastakeista 10% tullia ja mullahan on nahkatakki joten tullin osuus oli 4%.

Ja mulla on tästä mustaa valkoisella,ettei ole keksittyä.

Juuri näin, paitsi tulli on vaatteilta 12% ja ajohanskoilta se oli 9%.
Väärin. Postin pääkallopaikalta sanottiin että nahkatakeista menee 4% tullia ja kangastakeista 10% tullia ja mullahan on nahkatakki joten tullin osuus oli 4%.

Ja mulla on tästä mustaa valkoisella,ettei ole keksittyä.
Keskustan tullipostista noi munkin tiedot on. Kai se muija meni sitten sekaisin, koska takista puolet oli nahkaa ja puolet kangasta... Veti kai sitten ihan hatusta, kiva.

Back