• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ihan pakko kertoo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
että kyllä Honda on se..joka ihan kunkku..:)))oon muuten ajanut lähe kaikkia Ducateja..ihan yli mainostettua puuhaa..te ostatte Ducateja sit te vingutte lisää tehooo..vaihdette vaikka mitä..mutta mitä saatte ulos..jotain..80hv..heh..kivaa...mutta aatelkaa ite..osta valmiina..jotain mitä ei tarvi heti viilata ja lihottaa tarvike kauppiasta:)))nooh..älkää nyt yskikö keuhkojanne pihalle..mutta tää on tosi..ystävän p
äivää vaan..kaikille!!
smile_org.gif
)

että  kyllä Honda on se..joka ihan kunkku..:)))oon muuten ajanut lähe kaikkia Ducateja..ihan yli mainostettua puuhaa..te ostatte Ducateja sit te vingutte lisää tehooo..vaihdette vaikka mitä..mutta mitä saatte ulos..jotain..80hv..heh..kivaa...mutta aatelkaa ite..osta valmiina..jotain mitä ei tarvi heti viilata ja  lihottaa tarvike kauppiasta:)))nooh..älkää nyt yskikö keuhkojanne pihalle..mutta tää on tosi..ystävän p
äivää vaan..kaikille!!
smile_org.gif
)
Aika saat*nan säälittävä viesti joltain menninkäiseltä jolla ei ole varaa (todennäköisesti) ostaa ollenkaan omaa pyörää!

Hondan omistajana on ihan pakko todeta, että kyllä eurooppalainen olisi alla, jos en olisi nykyistä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin sopivasti saanut.

Ducati on perinteikäs tulisieluinen merkki - Ducati-merkkiset pyörät on tehty todellisten harrastajien toimesta todellisille harrastajille, EI sunnuntaimotoristeille
wink.gif

Sunnuntaimotoristi ajaa kaikilla ja kokeilee kaikilla eri mopoilla ja puntti kastuu kun alla on paljon tehoa
033102bebe_1_prv.gif
.

Siitä sitten sumenee se näkökyky ja arvostus hyville ajo-ominaisuuksille ja fiilikselle. Onko kukaan nähnyt Honda CBR:n lisävarustekataloogia? Aika paksu olisi (ei edes yhtä a4:sta). Ducatin perusmalleihin saa jo ihan mitä vaan...

Äly hoi, älä jätä... Sama, kuin menis sanomaan Armanin pukuun pukeutuneelle herrasmiehelle, että mikset osta nappiverkkareita Seppälästä - ne on paljon halvemmat ja paljon mukavammat päällä!
tounge.gif

eiku tarjoustalosta salihousut ja paita.
kukas kehtais armaaneissa ja kravateissa kulkea? joku juppi tai keikari muuten.

Euroopassa tehdään kahta kunnon pyörää, MV-Agustaa ja Bemaria, jälkimmäistä papoille ja ensimmäistä niille muille. Mun ei onneksi tarvitse edes miettiä kumman ottaisin, koska rahat ei riitä kumpaankaan - siksi ajan japsilla.

Oon kyllä Jyrin kanssa samoilla linjoilla.

Tosin tarvitsisin myös hieman lisää pääomaa, mutta Ducatilla ajelisin jos voisin.

Nää on tietty näitä mielipideasioita ja niistähän perinteisesti kannattaa riidellä..  
tounge.gif

Ducati on prseestä koska mulla ei oo varaa... mielummin turppeli busseli!
kaboom.gif
fiiliksistä viis, ainoo mist tulee fiilarit on teho ja vain teho ja lisää + viel vähän päälle ja sit pidempi takaswingi
tounge.gif
biggrin.gif

käyppäs walentino laittamassa oma pyöräni osioon esittely omasta pyörästäs!!! olis kiva tietää mikä honda ns125r tai vastaavan esittely sinne tulee.
baaa.gif

Euroopassa tehdään kahta kunnon pyörää, MV-Agustaa ja Bemaria, jälkimmäistä papoille ja ensimmäistä niille muille. Mun ei onneksi tarvitse edes miettiä kumman ottaisin, koska rahat ei riitä kumpaankaan - siksi ajan japsilla.
Ootko jo kokeillut Agustaa, kun pystyt kehumaan? Eikö ensin pitäisi omistaa sellainen ja seurata laitteen kulumista ja ominaisuuksia ajossa, ennen kuin voi kertoa mitään sen laadusta.

Itse voin toisen käden tietona todeta, että uudehkoissa Bemuissa on ollut teknisiä murheita, kuin myös japanilaisissa.

Ja kyllä vanha ja pieni eurooppalainen on edullinen siinä, kuin vanha pieni japanilainenkin... Jenkkien sijoituspyörät on asia erikseen.

Taitaa walentiino olla Bomberin paras kaveri
tounge.gif

No joo, kyllä jos valita saa jotain samanikäluokan honduraksesta tai vaikka 996 Ducesta niin ei oo vaikeeta valita. Ducessa on fiilistä, voimaa, ääntä ja se on nätimpi kuin mikään honduras ikinä. Eikä niitä oo niiko lampaita laitumella..

sanoi:
oon muuten ajanut lähe kaikkia Ducateja..i

No shit, niitä on muuten vissiinkin aika paljon, moneen oot kerennyt.

sanoi:
ihan yli mainostettua puuhaa

Missä tätä puuhaa on mainostettu? Multa mennyt taas kaikki hyvät mainokset ohi!

sanoi:
te ostatte Ducateja sit te vingutte lisää tehooo.

Joo minuakin melkein v*****a se että foorumit ei oo muutakuin ducati kuskien tehovinkumisia täynnä.  Olen hyvilläni että sä nostit tän ongelman esiin, mihinkään keskustelu foorumiin ei voi enää mennä törmäämättä mainitsemaasi ongelmaan.

Joo minuakin melkein v*****a se että foorumit ei oo muutakuin ducati kuskien tehovinkumisia täynnä.  Olen hyvilläni että sä nostit tän ongelman esiin, mihinkään keskustelu foorumiin ei voi enää mennä törmäämättä mainitsemaasi ongelmaan.
Trollihan tämä koko ketju on  
biggrin.gif

Pakkohan sitä on jostain keskustella, koska tukatissa on jo valmiina mm. seuraavat osat

Upside down keula (Showa, Öhlins tai Marzocchi)
Brembon jarrut
Teräpunosletkut (jarru & kytkin)
Sachs tai Öhlins monopumppu
Marchesinin vanteet

Samat osathan löytyy sitten muiden valmistajienkin kisavehkeistä, joten kun alusta on kunnossa voi rauhassa keskittyä moottorin virittelyyn  
tounge.gif
tounge.gif

Heh... Kyllä eräs kauppias naureskeli viime kesänä yhelle Ducati kuskille kun oli "virittäny" pyöräänsä tuhansilla euroilla ja dyno oli näyttäny huimat 2 hv tulleen lisää...
biggrin.gif
Mutta jokainen ajaa millä tykkää!!! Tuskin kukaan näitä tvinejä tehojen takia ostelee ?!?

Mihinkä motoristi, joka ei aja radalla kilpaa tarvitsee esim. 180hv?

En ole vielä käsittänyt..
withstupid.gif

Viime kesänä oli cbr 600 -87 ja siitä pitäisi tulla tehoa 85 hv, joka riitti minulle hyvin. Tuolla teholla ei jää liikenteessä tukoksi, ei edes kaksi päällä. Myös radalla tehot riitti reilusti, kun ei ajotaito ole vielä päätä huomaava.

Mielstäni kannattaisi tuijottaa enemmän muita ajo-ominaisuuksia, kuin tehoa. Luotettavuus, ulkonäkö ja soveltuvuus monipuoliseen ajoon vaikuttivat minuun paljon pyörää valitessa. Täksi kesäksi tulee sitten VFR 750, josta irtoaa vaivaiset 100 hp...

Heh... Kyllä eräs kauppias naureskeli viime kesänä yhelle Ducati kuskille kun oli "virittäny" pyöräänsä tuhansilla euroilla ja dyno oli näyttäny huimat 2 hv tulleen lisää...  
biggrin.gif
 Mutta jokainen ajaa millä tykkää!!! Tuskin kukaan näitä tvinejä tehojen takia ostelee ?!?
Mulla ei ole tapana nauraa kauppiaitten kanssa samalle asialle, eikä edes kuunnella kauppiaan naurua
biggrin.gif
smile_org.gif
062802moto_prv.gif

Muuten, FZS on yksi lukuisista japseista joista ei saa vakiona edes samaa tehoa ulos kuin mitä tehdas lupaa. Voi kauppias nauraa sullekin...
tounge.gif

Puhuinpas paskaa, Teho on kytkimellä lähes sama kuin mitä Yamaha-ilmoittanut ( Bikessä). No monsterissa näytti olevan yli 8hv enemän kuin ilmoitetaan
smile_org.gif

Back