ihanaa MODEROINTI

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zam64
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

Zam64

New member
minne hävisi viestikeju jossa puhuttiin moderoinnista ...? ihan kuin sensorit olisi päässeet uusiin ulottuvuuksiin...

häviääkö tämäkin viesti sinne bittiavaruuden paikkaan jonne aurinko ei paista?

Tässähän se moderointiketju on : - klik -
Entäs .org ja sananvapaus I-III? Nyt taisi paukahtaa jollain modella komeasti omaan nilkkaan, kun suurin kuohunta aiheen ympärillä jo oli laskusuunnassa... Kekkossitaatti "Saatanan tunarit" sopii tilanteeseen melkoisen hyvin!
Loistoesimerkki miten saadaan asiallasia vastauksia \o/

1. virke: kysymys aiheesta
2. virke: heti perään ennen vastausta oma olettamus
3. virke: edelleenkin samassa tilanteessa kysymyksen kanssa ennen vastausta oma päätelmä

hienoa
smile_org.gif
Kun itse kysyy ja itse vastaa niin harvemmin tulee asiasta riitaa.

Jos olisit jättänyt kysymyksesi tuohon ensimmäiseen virkkeeseen niin asiallisen vastauksenkin olisit saanut, mutta todettakoon nyt tässä tilanteessa että viestit on siirretty talteen syystä X. Ei niitä tuhottu ole.

"Syy X" ei valitettavasti ole tuo olettamasi.

Tässähän se moderointiketju on : - klik -
empäs  puhunut/tarkoittanut tuota vaan niitä taisi olla 3 erikejua...

edit:

eli juuri tuota sananvapausturinaa joka näyttää hävinneen...

jos näin todella on niin, tuo viestikejtu ja sen häviäminen on kyllä aika ikävä merkki siitä mistä tuossa viestikejussa kovasti kiisteltiin.

ja kun katson hieman taaksepäin niin, eihän vain ollut jonkinlainien harhaustusliike aloittaa uusi moderointiketju jotta huomio kiinnittyy muualle viestikejusta, jossa ammutaan omaan nilkkaan...

toivottavasti tässä on nyt kyse MINUN väärinymmärryksestä eikä mistään muusta.

EI, taasko se alkaa...

kaboom.gif
Täällä näyttää olevan muutamia, joilla on tarve elikkä halu kaivella verta nenästään. Vähän kuin nöösipoikana mentiin ja uhiteltiin ja yritettiin saada riita aikaiseksi. Joskus siinä onnistuttiin. Nokkapokkaakin järjestyi joskus. Verta tuli milloin naapurin milloin omasta nenästä.

Niin se vaan on. Sitä saa mitä tilaa ja kyllä hevoselle aina löytyy ajaja.

wink.gif
smile_org.gif

Tämähän on kuin Lakeuden Kutsusta: Kaikki on samaa mieltä mutta siltikin saadaan riitaa aikaseksi
biggrin.gif

Tootta aivan turhia, vetäkää itteenne jakarilla päähän
tounge.gif

Tämähän on kuin Lakeuden Kutsusta: Kaikki on samaa mieltä mutta siltikin saadaan riitaa aikaseksi
biggrin.gif

tounge.gif
jaa-a tuosta että kaikki on samaa mieltä voi olla myös erimieltä..ilmiselvästi vain politiikka täällä tuntuu olevan sellainen että halutaan kaikkien olavan samaa mieltä...eli on vain yksi totuus...

todennäköisesti vedän jakarilla päähän ja ruuvarilla silmään..sunnuntaina mopoa ropaamaan...

Koska jotkut selvästikin jäivät kaipaamaan niitä viestiketjuja niin tässä referaatti niiden sisällöstä:

Trolli: Modet on homoja!
033102bebe_1_prv.gif

Mode: Kaikki viestien poistot ja käyttäjien bannaukset on tehty sääntöjen mukaisesti
Joku Muu: Moderointi on hyvä juttu, mutta haluan niuhottaa siitä, että...

Jos kiinnostaa tuollaista skeidaa lukea niin yo. lyhennelmää voi tavata hiljaa mielessään vaikka loppuelämänsä. Se käy paljon helpommin tuosta kun ei tarvitse koko aikaa vaihtaa ketjua ja sivua jatkaakseen saman paskan lukemista. Jos haluat vaihtelua ja lisäjännitystä tuon referaatin lukemiseen niin keksi jokaisella lukukerralla itse asia mistä Joku Muu valittaa!
idea3.gif

biggrin.gif

tounge.gif
jaa-a tuosta että kaikki on samaa mieltä voi olla myös erimieltä..ilmiselvästi vain politiikka täällä tuntuu olevan sellainen että halutaan kaikkien olavan samaa mieltä...eli on vain yksi totuus...

todennäköisesti vedän jakarilla päähän ja ruuvarilla silmään..sunnuntaina mopoa ropaamaan...
On se nyt silti kumma että toiset ei vaan voi olla lässyttämättä tällasista vitun turhista asioista. Tainnut pienenä olla lelut patterin välissä...
omg.gif

Tätä samaa asiaa on puitu, ja jos keskustelu on tyrehtynyt (ts. asia on käsitelty), ketju siirretty parempaan talteen, ei sitä tarvitse enää kaivaa. Paitsi jos väkisin haluaa tällaista vinkumista harrastaa...
Toisille asioiden sisäistäminen taitaa vaan viedä liikaa aikaa...
pftroest.gif

Koska jotkut selvästikin jäivät kaipaamaan niitä viestiketjuja niin tässä referaatti niiden sisällöstä:

Trolli: Modet on homoja!  
033102bebe_1_prv.gif

Mode: Kaikki viestien poistot ja käyttäjien bannaukset on tehty sääntöjen mukaisesti
Joku Muu: Moderointi on hyvä juttu, mutta haluan niuhottaa siitä, että...

Jos kiinnostaa tuollaista skeidaa lukea niin yo. lyhennelmää voi tavata hiljaa mielessään vaikka loppuelämänsä. Se käy paljon helpommin tuosta kun ei tarvitse koko aikaa vaihtaa ketjua ja sivua jatkaakseen saman paskan lukemista. Jos haluat vaihtelua ja lisäjännitystä tuon referaatin lukemiseen niin keksi jokaisella lukukerralla itse asia mistä Joku Muu valittaa!  
idea3.gif
valitettavasti tämä kaikki perustuu muistiini..en voi sanoa varmana..mutta...oli siellä paljon muutakin..hyviä ja arvokkaita kommentteja puolesta ja vastaan... ja minun mielestä tuo sinun yhteenveto ei todellakaan kuvasta noiden poistettujen viestikejujen moniuloiteisuutta...kyllä vaittely pitää sallia...väittelyn jaloa taitoa on aina yleisesti aina arvostettu...ja kenet "huono" väittelijä nolaa...ei kenetkään muun kuin itsensä...

kenet nolaa huono mode? valitettavasti koko foorumin...tai näin minä asiaa tulkitsen...

tämä mode keskustelu on ollut täällä niin kauan puheenaiheena kuin minä olen tällä foorumilla käynyt...ja juonenkuvio on aina sama ja temput on aina samat...mutta elämä on...ja yleensä hyvätkin keskustelut saavat heti mode-juonen ja mode-alakeskustelun kun joku mode menee muokkaamaan/poistamaan tekstejä...voi voi ja ai ai...niin käy aina..juuri vitsit/piikittelyt henkilöönkin menevät sanailut tuovat keskusteluun väriä eikä se itse asia siletä mihinkään jää..ellei mode mene sitä sotkemaan usein omilla pikkunäppärilla ja typerilläkin deletoinneilla...

syksy näyttää olevan modeilun ja modekeskustelujen kulta-aikaa...

jos mun kommentit ei kiinnosta ja käyvät moden egolle..bannatkaa mut...suurin tappio kaikille ja ennen kaikkea foorumille on tuo moderointi...

Eikö nyt yksi keskustelu riitä jo.. tämä sulki ja jatketaan keskustelua tästä samasta aiheesta yhden aiheen alla. Aihe löytyy: - klik -

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back