Ihme(itäkö)?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tahvo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tahvo

New member
No niin mökki rojeti etenee eli venttiilit saatu säätöihin, mut nyt meni sormi per.. suuhun. Eli käy kahdella 1 ja 2:sella hetken kun kattelee ja ihmettelee niin käykin 3 ja 4:sella kipinät tuloo ainettakin saa.. mitäs nyt tehäänn muutakuin
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
 
Mistäs kaavioo?? kyl niitä ristiin testailtiin, mutku ei.. no hönökin varmaan osallisena asiaan.. Kävi kuitenkin kaikilla ennen venttiilien säätöä ja kaikki pitäs olla samallalailla..
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
 
sääditkö? siis olivatko nokat irti?

[EDIT] huomasin toisen ketjun, eli olivat irti.
Ellei mitään muuta käyntivammaa aiheuttavaa hetimiten löydy (puolanjohto irti, alipaineet kaasuttimista irti, joku sähköliitin irti) niin kurkkaappa vielä sinne venttiilikoppaan josko jako olisi kuitenkin pielessä.
 
sääditkö? siis olivatko nokat irti?

[EDIT] huomasin toisen ketjun, eli olivat irti.
Ellei mitään muuta käyntivammaa aiheuttavaa hetimiten löydy (puolanjohto irti, alipaineet kaasuttimista irti, joku sähköliitin irti) niin kurkkaappa vielä sinne venttiilikoppaan josko jako olisi kuitenkin pielessä.
Kävi kyllä tuo jakokin mielessä, mutta oireileikoo pielessä oleva jako noin? vaihtelee pyttyjä satunnaisesti?
 
Noh jätetään tämä hautumaan ja huomenna startti saaristonrengastielle 4 päivää huristellaan siellä jossain.

Jatketaan ensviikolla sitten jaon tarkastuksella ja puristuksien mittauksella.
 
Pöö olisiko jollain ystävällisellä ihmeisellä tietoa tuosta ajotuksen  säädöstä/tarkistuksesta (merkit ym..) kun olen itse hieman  
withstupid.gif
 
biggrin.gif
ainiin mopohan on -90 zzr 500 eli sama kuin 600
 
Eikös kellään oo manuaalia käsillä et vois noi tarkistaa nuo ajotus merkit. on möksällä niin hidas netti et ei voi juuri latailla mitään isoo
sad_orig.gif
sad_orig.gif
 
No niin puristukset olivat ok 11,5-12,5 kg:tä

Jajokin on kohdallaan, mutta eipä ole viat hävinneet olisiko kyse pensan saannista??

Kohokammioihin asti aine kyllä kulkeutuu ja kaasuttajatkin on putsattu... ryypyn kanssaq kyllä käy tosin minimissään 3000rpm.

Onkos ideoita et mitäs seuraavaks??
 
Kaasuttimien synkronointia epäilen vahvasti, etenkin kun venttiilien välykset on juuri säädetty.
 
Kaasuttimien synkronointia epäilen vahvasti, etenkin kun venttiilien välykset on juuri säädetty.
Ainakaan Hondassa CBR 600 ei kaasarin synkat oireile tolla tavalla, vaihdoin molemmat nokat ja säädin ventiilit, putsasin kaasarin ja synkat oli päin p....ttä, sen kuuli tyhjäkäynnillä eikä tyhjistä saanu oikein millään kohdalleen, muuten pelas kun junan vessa.

Sensijaan kun oli kaasarissa sontaa mm. tyhjäkäynti suutin, niin ei käyny kun ryyppy päällä, ja välillä otti kiekkaa pari pyttyä välillä kaikki.
 
Kiitoksia kaikille, asia on jo järjestyksessä. eli eli, jako oli pykälän pielessä lukuisista yrityksistä huolimatta, ja sen lisäksi tyhjäkäynti suuttimet olivat aivan ummessa
withstupid.gif
en niitä tarkistanut heti. nyt mökki rojekti rokkaa
062802moto_prv.gif
kiitos kaikille etenkin cterror nimimerkin omaavalle... olen
033102beer_1_prv.gif
velkaa, ilmotathan kun tampereelle päin tulet...
biggrin.gif
 
Back
Ylös