• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ilmoitatko kulutuslukemia ORG!:lle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ilmoitatko kulutuslukemia ORG!:lle? - jatketaan tätä tankkausteemaa myös näin

• 1. En

Ääniä: 1 50,0%
  • 2. Kyllä

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2

ShadowC2

New member
Onko tullut ilmoiteltua moposi kulutuslukemat muidenkin nähtäville?

Edit. Jäi tuossa ajanpuutteen vuoksi mainitsematta että on nuo kulutukset tullunna laitettua ostohetkestä alkaen. Tuossa kolmen vuoden keskiarvot

Keskiarvo tankkauksista: 19.95 litraa/tankkaus
Keskiarvo kilometreistä: 372.47 km/tankkaus
Keskiarvo bensan hinnasta: 1.25 euroa/litra
Kulutus: 5.36 l/100 km

Kai siitä on joku kysely ollut joskus, ja vastattu on. Muistelen että mukavissa olosuhteissa on jääny jopa alle 4 litran/100km mutta yleensä se pyörii siinä 4-4,7 nurkilla, eli kaiken vie minkä laitat tankkiin
smile_org.gif

Kyllä, osan muistaa. Säilyy kulutukset näppärästi muistissa. 5,3-8,4 on ollut vaihteluväli.

kyllä löytyy "kaikki" viime kesän ja aivan varmasti kaikki tämän kevään...

Oon käytelly tuota kulutuslaskuria nyt vuoden verran ja kirjannut kaikki tankkaukset. 5,58 on ollu minimikulutus matka-ajossa ja 9,77 maksimi radalla...
smile_org.gif
. Keskiarvo tällä hetkellä 6,91l /100 km...Juu bensasyöppö twini...

Pyörii siinä 5 litran paikkeilla. Ollut alimmillaan 3,8l/100km, pahimmillaan päälle 7l...
Viime tankkausten mukaan kulutus on ollut 5.1-5.7l/100km.
Pyörä Triumph T-bird 900 -03 trumpan omilla avarammilla putkilla(ei muita muutoksia).

Matka-ajo 2 päällä 5.3l/100km, 1 päällä jossain 5-5.2 paikkeilla.
Seka-ajossa jossain 5.9l/100km
Ja pyöränä zx-9r -02

Eipä tule ilmoitettua kun ei tule edes itse seurattua.
Kaiken se vie mitä tankkiin laittaa. Rahalla saa
062802moto_prv.gif
pääsee...

noin 10 litraa sadalle sekalaisessa kaupunki/valtaväylä ajossa uudenmaanläänissä, -78 gl1000 goldwing, eli tankkaus noin 200 kilometrin välein.. damn.

Siinä se on noin kuuden litran nurkilla. Eipä tule muuten sen paremmin seurattua, muutakuin nollaa aina tripin kun tankkaa ja noin suunnilleen sen laskee. Turha sitä sen paremmin on seurata....kaikki rahat siihen kuitenkin menee.

Seka-ajossa 5-6 litraa/100km.
Tankki täynnä--> ajoa 110 km--> tankkiin meni 4,8 litraa. Eli noin 4,5-5 litraa matka-ajossa.
Pyöränä Husqvarna SMR510

Ööö...en.

Mulla on ollut aina näiden kakspyörästen kanssa (aikalailla autollakin) sanonta että: jos ei ole varaa ajaa oman ajotyylin mukaan, niin sitten on parempi olla ajamatta. Eli taloudellisen ajon suhteen on aika hilijasta.

Siis hupilaitteitahan nää vehkeet on, eikö?

Mikäli jotakuta nyt sitten kiinnostaa hurjasti mun pärrän kulutus, niin se on: n.5-10l satkulla...kai...ehkä.

Tankkaus.com tulee täydennettyä, sekä pyörän kulutusmittaria seurattua.

Trip 1 kulutusmittari tankkauksien välissä ja Trip 2 kauden alusta kulutusmittaus.

Itse laitan kaikki tankkaukset...

Kotilonkin suhteen sen verran bensapihi, että tulee seurailtua... Ei ny viel ongelma, mut vaimo jo nalkuttaa...
pftroest.gif

Ei ole tullut seurattua kulutusta, kaikkia on palanut mitä sinne tankkiin on laittanut, joskus vähemmällä ajolla ja joskus jopa piiitkiiillä kilomeetreil.

On tainnu jossain mainittua. 7-7,5L/100km. Voimaa ei synny ilman polttoainetta
062802moto_prv.gif

Back