Bartti MotOrg ry 6.11.2018 #1 Näköjään taas on uutta ajankohtaa ilmoilla. http://www.gpuutiset.fi/uutiset/imatranjo-ajetaan-ensi-vuonna-14-16-kesakuuta/ Kait se pitää taas mobilisoitua.
Näköjään taas on uutta ajankohtaa ilmoilla. http://www.gpuutiset.fi/uutiset/imatranjo-ajetaan-ensi-vuonna-14-16-kesakuuta/ Kait se pitää taas mobilisoitua.
JMH Orgin Keulahahmo 6.11.2018 #2 Jaaha... Ajankohta meinaa, että tulee mehureisssu, jos tulee ollenkaan.
Goofy S MotOrg ry 6.11.2018 #3 Motorg ry jälleen sankoin joukoin mukana menossa. Palaamme yksityiskohtiin myöhemmin.
Nitrous Active member 6.11.2018 #4 JMH sanoi: Jaaha... Ajankohta meinaa, että tulee mehureisssu, jos tulee ollenkaan. Napsauta laajentaaksesi... Mulle taas mehureissu, koska tarkotus olis seurata kisoja ensi kesänä aidan oikealta puolelta.
JMH sanoi: Jaaha... Ajankohta meinaa, että tulee mehureisssu, jos tulee ollenkaan. Napsauta laajentaaksesi... Mulle taas mehureissu, koska tarkotus olis seurata kisoja ensi kesänä aidan oikealta puolelta.
JMH Orgin Keulahahmo 6.11.2018 #5 Nitrous sanoi: Mulle taas mehureissu, koska tarkotus olis seurata kisoja ensi kesänä aidan oikealta puolelta. Napsauta laajentaaksesi... Siinä tapauksessa pitää yrittää isku vaikka autolla päiväseltään. Varmaan lauantaiks
Nitrous sanoi: Mulle taas mehureissu, koska tarkotus olis seurata kisoja ensi kesänä aidan oikealta puolelta. Napsauta laajentaaksesi... Siinä tapauksessa pitää yrittää isku vaikka autolla päiväseltään. Varmaan lauantaiks
Knaku Kouluttajan retale 6.11.2018 #6 Nitrous sanoi: Mulle taas mehureissu, koska tarkotus olis seurata kisoja ensi kesänä aidan oikealta puolelta. Napsauta laajentaaksesi... No nyt! Täältä peukut pystyyn että onnistuu. Ja vielä yksi hyvä syy tulla Suomeen tuossa viikonvaihteessa!
Nitrous sanoi: Mulle taas mehureissu, koska tarkotus olis seurata kisoja ensi kesänä aidan oikealta puolelta. Napsauta laajentaaksesi... No nyt! Täältä peukut pystyyn että onnistuu. Ja vielä yksi hyvä syy tulla Suomeen tuossa viikonvaihteessa!