Imatranajot 2016 MP-parkit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HPi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

HPi

New member
Hoi paikalliset, mitä hyviä MP-parkkipaikkoja löytyy radan välittömästä läheisyydestä kisojen aikana? Alle kymmenen pyörän joukko tulossa lauantaipäiväksi.

Hoi paikalliset, mitä hyviä MP-parkkipaikkoja löytyy radan välittömästä läheisyydestä kisojen aikana? Alle kymmenen pyörän joukko tulossa lauantaipäiväksi.

Paikallinen olin 1984... Mutta tuossa kartta. http://mediasepat.fi/imatran_kaupungin_asukaslehti_imatran_ajot/1/#/article/6/page/1-1

Eli ei kauheasti parkkipaikkoja lähellä. Minä varmaan yrittäisin Mansikkalasta Vuoksen itäpuolta niin pitkälle kuin rataa kohti pääsee. Ja ottaisin jonkin läpyskän jalan alle. Tai sitten yrittää tunkea jonnekin Imatrankosken keskustassa, esim kesäteatterille Valtionhotellin taakse.

Ihan siinä keskustassakin on pyöräparkkeja (esim Imatrankosken Shellin ja Valtionhotellin välissä tais olla puoli kilsaa merkattu pyöräparkiksi), mutta voi olla että sinne on joku muukin tulossa pysäköimään.

Ihan siinä keskustassakin on pyöräparkkeja (esim Imatrankosken Shellin ja Valtionhotellin välissä tais olla puoli kilsaa merkattu pyöräparkiksi), mutta voi olla että sinne on joku muukin tulossa pysäköimään.

Mä oon melko varma, että ei ole tulossa ketään muuta! tai öö, melkeen.

Back