Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia! Itseäni kanssa toi ulkonäkö miellyttää kyseisessä pyörässä. Todella hyvin onnistuttu tekemään klassisen näköinen pyörä, missä on silti nykyaikainen tekniikka. Viiden vuoden takuu ilman kilometrirajaa oli myös mukava lisä.On noita kokeiltua tullut. Hauskoja ja hyvän tuntuisia pyöriä! Ja ulkonäkökin ainakin meikäkäistä miellyttää.
Toivottavasti on mieluisa peli, hauskoja kilometrejä!
Noh, Inkkari tuli tännekin, kokemusta vasta reilu pari viikkoa mutta onhan toi aika peli verratuna edellisiin pyöriin.
Noh, mä kävin koeajo päivillä Bikeworld Vantaa, ajelin bobber versiolla, kun ei tuota "tavallista" ollut koeajo mallina.Chieffiä olisi itselläkin tehnyt mieli, mutta kun kesäkuun alussa tilaamalla olis saanut jonnekin syys-lokakuulle niin päätin että jos sitten ensi suvena..
Noh, mä kävin koeajo päivillä Bikeworld Vantaa, ajelin bobber versiolla, kun ei tuota "tavallista" ollut koeajo mallina.
Pyytelin tarjouksen tuohon tavalliseen, värinä Alumina Jade... joo ja menee tonne loppu vuoteen, jos silloinkaan sais... Olin siis keskiviikkona 30.6 koeajamassa, lähdin tarjous taskussa, tuli soitto perään että jossain saattaa heillä olla Black Smoke värinen ja käykö se jos saadaan aikaisemmin? Sanoin että käyhän se.
Seuraavana päivänä soitto, että on kasauksessa ja seuraavan viikon tiistaina 6.7 jätin vanhan liikkeeseen ja lähdin Inkkarilla...
Vajaa viikon "toimitusaika", ei pöllömpi![]()

Indian scout rogue -23 alla. Onkohan kellään tietoa mistä saisi tilattua kyseiseen vehkeeseen 2-up satulan ja matkustajan tapit?
millasta satulaa sä tarkoitat?
ton muiden pyörän edellisellä omistajalla on 2 erilaista satulaa myytävänä