• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

infoo kaivataan..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daddy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

daddy

New member
..eli olisin kysässy,et onks kellään alpinestarin 1osasta nahkapukuu kokoo 52?minkä kokosella käytös.aattelin tilata ulkomailta nahat ja koko asiat vähä mietityttää.täälä seinäjoen kaupois ei kyseistä merkkiä kokopukuna löydy,ni en o päässy tesmankaan.
nixweiss.gif
arlenin nahat o jo koko 54,mut niis ainaki koos pikkasen väljyyttä.nakkimakkaran kuorta olisin ny etsimäs.
tounge.gif

Mulla on Alpinestarsin 2-osainen kokoa 52. Tuota ostaessa kokelin myös yksiosaista ja suhtsamanlaiselta tuntui eli mielestäni ihan sopivan kokoinen, alle ei tosin paljoa mitään mahdu. Itsellä mittaa noin 180/85. Mutta tietysti toi sopiminen riippuu myös kropan mallista jne. eli kannatavinta kyllä olisi kokeilla jossakin ennenkuin tilailee sellaisen.

jees..kiitti infosta. :)o ite 186/83 tiukas lihas vailla löysää,et passeli vois ollakki.joo olishan tuo paras kokeilla ensin aina.tuola fc-motos o vaan,ni hyvät hinnat ja mieli malttamaton.
smile_org.gif
kypärän just laitoinki tilaukseen..

Toi pituus voi olla liikaa, Mulla ainakin ottaa eniten olkapäät vastaan, siis luulisin että jos olis muutama sentti enemmän pituutta mulla niin pujottautuminen voisi olla jo erittäin hankalaa. Mut tohonkin tietysti vaikuttaa että kuinka persjalkanen on jne. Jos 54 muuten hyvä niin ota jouluna lisää kiljoa niin se on sopiva
wink.gif

..joo se voi olla kyl niin.kilojahan saa tosiaan helpostikki,mut jos haluu kesällä olla urho kunnos,ni niiden hankkiminen o kyl tuskan takana
smile_org.gif
pitäähän se kuskiki olla gonas,ku pyöräki on.
062802jumpie_prv.gif

Meikä on kokoa 181/80 ja
puvun koko on 54.

Hartioista on tiukka ja
hihat juuri sopivan pituiset.

Back