• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Inhimillinen tekijä eilen TV:stä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Minja

New member
Toivottavasti moni nuori aloitteleva ja miksei kokeneempikin motoristi katsoi eilisen ohjelman, tuli Anssi Haapojalta todella asiallista ja vakavaa juttua.

nukuin siihen aikaan
lookaround_orig.gif

ei vaan ihan fiksuja se on varmasti puhellu ja tietää mistä puhuu kun on kerran ite onnettomuudessa loukkaantunu ja on vielä paikalla puhumassa asiasta..

ihan alusta asti en kerennyt katsomaan, mutta paljon asiaa oli. tosiaankin toivotaan, että moni ottaisi opiksi ko tapauksista ennenkuin on liian myöhäistä.

valistustyötä saisi noissa peruskouluissa tehdä enemmän.. tyyliin onnettomuuksista kertomista ja valokuvia tapahtumapaikalta. varmasti herättäisi ihmisiä ajattelemaan miten tuolla liikenteessä itse touhuaa.

telkkarista vois kans tulla enemmän valistusohjelmia

turvallisia ajoja kaikille
smile_org.gif

Tällaisista ohjelmista tapaa olla uusinta jossain vaiheessa. Itse missasin tuon ohjelman, mutta kiinnostuin siitä, joten onko tietoa koska se mahdollisesti tulisi uusintana? Täytynee lähettää kysely Ylelle...

Tällaisista ohjelmista tapaa olla uusinta jossain vaiheessa. Itse missasin tuon ohjelman, mutta kiinnostuin siitä, joten onko tietoa koska se mahdollisesti tulisi uusintana? Täytynee lähettää kysely Ylelle...
Ohjelman nettisivuilla sanottin, että uusinta sunnuntaisin iltapäivällä. Ensi sunnuntain ohjelmatiedoissa ei kuitenkaan näkynyt  
sad_orig.gif

Jos lähetettäisiin palautteena toivomusta nähdä tuo ohjelma uudelleen mahdollisimman pikaisesti!

ihan alusta asti en kerennyt katsomaan, mutta paljon asiaa oli. tosiaankin toivotaan, että moni ottaisi opiksi ko tapauksista ennenkuin on liian myöhäistä.

valistustyötä saisi noissa peruskouluissa tehdä enemmän.. tyyliin onnettomuuksista kertomista ja valokuvia tapahtumapaikalta. varmasti herättäisi ihmisiä ajattelemaan miten tuolla liikenteessä itse touhuaa.

telkkarista vois kans tulla enemmän valistusohjelmia

turvallisia ajoja kaikille
smile_org.gif
Inhimillinen opetus tulee ainoastaan "kantapään kautta" ,tottakai valistuta pitäis olla lisää,mutta jos itelle sattuu menee kyllä kerralla perille,tapauksia nähneet "hiljentää"vähäksi aikaa mutta nopeasti unohtuu ja valtaa ajatus etteihän mulle mitään voi sattua kun ei ole ennenkään sattunut,valitettavaa mutta totta....ainakin itsestä huomannut että onnettomuuden jälkeen kaikkea tulee"pelättyä"/varottua,ehkä sellaista ylivarovaista ajoa,,,,koskaan ei tiedä....mutta onnekxsi sentään nautin edelleen ajelusta...ja pahintahan olisikin ajatus ettei enään uskaltais ollenkaan mennä liikenteesseen....elämä ei olisi enään elämisen arvoista...
inlove.gif
062802moto_prv.gif
.....terveellä varovaisuudella turvallista matkaa kaikillekkin....
sport05.gif

Joo ehkä toi voi pistää teinejä ajattelee .Sitten on se ryhmä joka ajaa kovaa omaksi ilokseen tiedostaen riskit.

Joo ehkä toi voi pistää teinejä ajattelee .Sitten on se ryhmä joka ajaa kovaa omaksi ilokseen tiedostaen riskit.
Ja miksei vähän vanhempiakin. Ei se sarvien nouseminen kypärästä läpi aina ikää katso. Tuossahan onnettomuuden uhri itse kertoi, että liikennesäännöt ja nopeusrajotukset eivät olleet hänelle sen enempää este kuin hidastekkaan.

Back