• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Innovate LC-1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timo3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Timo3

New member
Onko porukalla kokemusta Innovate LC-1 laajakaista ohjaimesta, näyttäisi olevan kohtuuhintainen paketti.

"Lähipiirissä" olevan kokemuksen mukaan en suosittele. Vastaavasti suosittelen AEM:n vastaavaa tuotetta. Tästä on pelkästään positiivista palautetta kuullut. Tämmöisen meinaan myös omaan pyörään laittaa.

Hinta suomessa n.350 €, ulkomailta huomattavasti halvemmalla.

AEM UEGO Controller

"Lähipiirissä" olevan kokemuksen mukaan en suosittele.
Mikä siinä on huonoa?

Mikä versio lc-1:stä? Se ensimmäinen keskeneräinen vai tämä uusi parannettu?
Versiosta en tiedä, mutta tuossa olis ainakin yksi

http://www.veku.net/product_info.php?products_id=518

miten versiot eroavat toisistaan?

edit.

Siis, pitäis löytää omaan sovellutukseen hyvä ja halpa anturi+ohjain, josta saa 0-5v lineaarisen ulostulon, ei tarvi muita hilppeitä, mittaria jne…

Noissa lc-1:ssä oli jotain semmosta häikkää, että joutui rakentamaan itse lisämaita että toimi luotettavasti. Varmastikkin nämä suomessa myytävät paketit ovat jo uutta sarjaa. Onhan sillä vuoden takuu kuitenkin.

Uskaltaisin suositella. Näppärän kompakti ja vesitiivis paketti, mikä on ainakin pyöräkäytössä plussaa. Ominaisuudetkin ihan kohdallaan.

Ensimmäisissä versioissa oli analogialähtöjen suojaus tehty huonosti, minkä seurauksena noita hajosi aika paljon. Todennäköisesti suurin osa negatiivisista kommenteista johtuu juuri tästä. Paranneltu versio on ollut markkinoilla jo melko pitkään, ainakin pari vuotta. Itselläni on ilmeisesti tuollainen vanhempi versio, mutta toistaiseksi sekin on toiminut ongelmitta. Tosin olen ollut aika varovainen sen kanssa kun ongelma on tiedossa.

Nimenomaan juuri näistä luotettavuusongelmista olen minäkin kuullut. Myös jossain vaiheessa oli häikkää esilämmityksen ohjauksessa.

Mutta niinhän se menee että ei "kukaan" mainosta jos joku laite toimii oikein, lähinnä silloin kuulee kun on jotain ongelmia.
wink.gif

Back