• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Inruder 1500 ja lisätankki?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saive Star
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Saive Star

New member
Osaisiko joku viisas kertoa millainen systeemi tuollainen lisätankki on? Luulen arvaavani, että se olisi satulan alla erillinen tankki. Jos noin niin miten sitä käytetään ja täytetään. Paljonko mahtuu ainetta?
Arvatenkaan tuo ei ole vakiovaruste vaan ostettava homma. Mistä niitä saa ja paljonko maksaa. Onko hankala asennus yms.

Valistakaa aiheessa, pliis.

millainen systeemi tuollainen lisätankki on? Luulen arvaavani, että se olisi satulan alla erillinen tankki.
pyörämallin tarkennus saattaisi taas kerran vaikuttaa vähentävästi ihmettelyn määrään.

1500:sta intikkaa on VL:ää ja VZ:aa. Ensinmainitussa on ´valetankki´ (eli onhan puhe nyt varmasti LISÄtankista, eikä juuri tästä?).. ja jälkimmäisessä taas on perinteinen säiliö.

Se on VL.
Semmoista tuosta olen muualta kuullut, että on suzukin oma lisävaruste ja vaatii pakoputkien vaihdon koska tulee paisuntasäiliön paikalle takarenkaan eteen.
Taitaa olla ikään kuin varatankki koska toimii hanaa kääntämällä.

Kuinka pitkä tankkausväli normaalissa ajossa vl 1500:lla on? Vtx hondassa on 18 litraa ja 1600 wildstar jammussa 20 litraa.

Onko siis suikasta matkapyöräksi?

Tuolla ICF-foorumilla on juttua tuosta lisätankista ja paljon juttua intrudereista yleensäkkin!

Vanha viesti mutta vastaanpa kuitenki jos jollaki mielenpäällä.. Eli tämmönen systeemi tulee tosiaanki normaali tankin alle lisäksi, mutta vaatii tarvikeputkien vaihdon koska alkup.putkien "pahkura" (mikä lie) on muuten edessä. Ja hintaa on kyllä aika makeasti läimästy tuolle lisätankille mutta kapasiteetti nousee 28 litraan (muistaakseni).. eli noin pyöreesti matkaa voi ajaa lähemmäs 500 kilsaa vanhan 200-250km sijaan..

http://viewitem.eim.ebay.fi/Suzuki-Intruder-1500-Auxiliary-Fuel-Tank-Extra-Gas-20/130429654738/item

Back