Intrun stefojen vaihto

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold007
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Arnold007

New member
Näyttää vuotavan stefat etuhaarukassa. Pitäis varmaan vaihdella. Ei oo tullu tehtyä 1400:ssa tätä operaatiota. Miten paljo pitää purkaa, miten tekee helpoimman kautta jutun? Parempi kysäistä ettei tee turhaa työtä kokeilemalla. Vuosimalli on -88.

Sitten toinen asia. Tulpat näyttää olevan aika nokiset, tuntuu käyvän rikkaalla. Onko väliä käyttääkö 95 vai 98 laatua vai vaikuttaako asiaan mitenkään? Pitäiskö säädellä kaasareita laihemmalle?  
confused_orig.gif
 
...ensin avaat isot mutterit yläpäästä, sitten näet kuusiokolopultit jotka ruuvailet irti...sitten putki irti kolmiosta, ensinhän on tietysti etupyörä irroitettu haarukasta...sitten avaat alapäästä kuusiokolopultin. Tämän jälkeen irroitat varovasti, vaikka ruuvimeisselillä kromisuojan stefan päältä, jonka jälkeen taiteilet seegerisokan irti...sitten vaan päistä kiinni ja rajuja vetoja muutama, voila´, vanha stefa on irti...sitten sama toisin päin...stefat voi naputella paikoilleen vaikkapa putkenpätkällä, tai tuurnalla, jos uskallusta riittää...sitten tuo toinen jutska oktaaniluku ei vaikuta seoksen rikkauteen, joten ilmoja olisi säädeltävä...kannattaisi kuitenkin ensin tutkailla kohokammion neulaventtiilit, josko olisivatten kuluneet, josta johtuen bensanpinta liian korkea...
 
Back
Ylös