• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

iPhonen omistajille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja st3r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

st3r

New member
Värkkäsin tälläsen ilmasen iphone softan, jolla voi pitää yhteyttä lähistöllä oleviin muihin ihmisiin. Tai vaikka jättää merkin tiettyyn paikkaan.

Thoughts Cloud - App Store

Voi toimia aika kivasti tuolla mutkapätkien pysähdyspaikoilla ja muutenkin reissun päällä.

Jaahas, testiin menee. Kiitokset koodarille!  
smile_org.gif

jos ja kun tulee android versio, niin näkyykö android ajatukset iphonessa.? ja vice versa

JT

Toimii ipod touchillakin jos lähistöllä wlan tukiasemia josta saa gps paikan.

Androidilla näkyy samat läpät ku ios laitteillakin. Valmistuu hyvää vauhtia.

Loistavaa. Ollut just vähä ongelmana se kun ei nää lopullisessa laitteessa miten pelaa, emulaattori on joissain asioissa "vähä sinnepäin". Pistän yv:tä.

Mulle jäi tuon funktio hieman epäselväksi...
Nopeesti vilaisten joku tuntematon muutaman kilsan läheisyydessä kirjoittaa typeryyksiä...eli lähinnä pissa & kakka juttuja.

Hienoa. Jos halukkaita on muitakin, niin laittakaa yksityisviestinä sähköpostiosoitteenne niin voin lähettää pakettia sinne kun on ensimmäistä toimivaa versiota kasassa. Se on joko tällä tai ens viikolla.

Mulle jäi tuon funktio hieman epäselväksi...
Nopeesti vilaisten joku tuntematon muutaman kilsan läheisyydessä kirjoittaa typeryyksiä...eli lähinnä pissa & kakka juttuja.
Niiltä ei kai voi välttyä. Palvelu ku on uusi, niin moni kokeilee ensin kirjottaa jotain sontaa, ja rupee sen jälkeen miettimään että mites tätä voisi käyttää oikeesti.

Jos tarpeeks moni sanoo että "Dislike" niin viesti poistetaan, ja kaveri joutuu karanteeniin päiväksi ja kyseisen hepun rating laskee nollaan. Seuraaviin pissakakkajuttuihin riittää yks dislike, niin se kirjotus poistuu, ja kaveri on taas karanteenissa.

Tänään meni läpi päivitys, kannattaa ladata. Parantaa toimintaa merkittävästi, varsinkin uusien kommenttien notifyn tullessa.

Tietysti olisi kiva jos tuo ohjelma kääntyisi laitteen mukaan eikä vaan jumittaisi pystyssä.

Ja päivitys jumitti minulla ainakin gps:n pysyvästi päälle. -> uninstall.

Tietysti olisi kiva jos tuo ohjelma kääntyisi laitteen mukaan eikä vaan jumittaisi pystyssä.

Ja päivitys jumitti minulla ainakin gps:n pysyvästi päälle. -> uninstall.
Se gps ei oo päällä kokoaikaa - ainoastaan sillon ku softa on päällä. Sillon kun softa on taustalla, se kuuntelee ainoastaan kännykkämastoista saatuja lokaatioita. Ja niitä päivityksiä tulee vain kaupungissakin about 2km välein. Ja ainoastaan sillon kun oot liikkeellä. Eli ei käytä gps:ää, vaikka siellä puhelimen status palkissa se nuoli näkyykin.

Pitänee tehdä valinnaiseks tuo taustalokaatio. Mulla on itellä ilmeisesti ollu jotai muutaku softaa joka toimii samalla tavoin, kun on aina se nuoli siellä yläkulmassa. Ei pistäny omaan silmään. Ilmeisesti se on toi googlen latitude joka tekee samoin.

Pitää miettiä jos tekis poikittain pidettynä eri leiskat. Sillon on ainakin puhelimella helpompi kirjottaa.

Taustalokaatiossa on se kiva puoli, että voit saada notifyn vaikka viereisestä autosta, jos jollain on jotai asiaa liikenteessä..
smile_org.gif

Back