Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihinkäs tuo perustuu?Käytin tossa pyörää säädettävänä ja soitti se dynottaja mulle kesken säätämisen et ei kai vaan sulla ole iridium tulppia kiinni
oli nääs ollu palamattomien kaasujen määrä iha helvetin suuri
no se vaihto normi NGK takas ja alko arvot oleemaan hyvät
Noi iridium tulpat toimii kuulema ihan hyvin pyörissä missä on lambda anturit ja kat pömpelit![]()
Huomasiko tätä itse ajossa millään tavalla? Luulisi kyllä että polttoaine palaa hyvin noilakin. Eikös iridiumissa kipinä ole kuumempi kuin normitulpassa, jolloin syttyvyys pitäisi parantua?Käytin tossa pyörää säädettävänä ja soitti se dynottaja mulle kesken säätämisen et ei kai vaan sulla ole iridium tulppia kiinni
oli nääs ollu palamattomien kaasujen määrä iha helvetin suuri
no se vaihto normi NGK takas ja alko arvot oleemaan hyvät
Noi iridium tulpat toimii kuulema ihan hyvin pyörissä missä on lambda anturit ja kat pömpelit![]()
Ihan Euroopastakin löytyy. Vaikka täältä sparkplugs.co.uk. Taitaa myös Punnan kurssi olla nykyään meille Euromaiden kansalaisille edullinen. Minä kyllä suosittelen mieluummin Densoa kuin NGK:ta. Mulla on nimittäin yksi NGK iridium mennyt rikki uutena. Tosin tiedän kyllä kavereita, jotka ovat ajaneet paljon NGK:n iridiumeilla. Minusta ainakin käynnistyminen on parempaa iridiumeilla ja pitäisi niiden kestää paljon pidempään.Löysin tosin myös Densolta sopivan, IX 27, mallisen iridiumin. Ja eikun ehtimään halpoja. Joutunee tilailemaan jostain toiselta puolelta maapalloa, jolloin saa ne edullisimmin.
Eikös joskus esitetty sellaistakin, että pyörissä saisi käyttää vain niitä kumeja, joilla se on alunperin toimitettu. Varmaan F-Suizakin olisi paljon parempi, kun laittaisi 20 vuotiaan rengasmallin alle.Silloin, kun käyttää suosituksen mukaista kekälettä, lienee varmaankin kaikista pienin mahdollisuus, että menee jotain pieleen. Ei tule minullekaan mieleen, mitä niin merkityksellistä siinä kohti olisi saavutettavissa.
Kehitys kehittyy
Onhan noita ollu suzukeissa jo iän ja mielen alkuperäsenäkin kiinni,esim.ngk CR9EIA-9 tulppina. I=iridium.Ainoa tilanne, johon tiedän Suzukin suosittelevan iridium-tulppia, on uusien ruiskumönkkärien talviajokuntoon laitto. Ja sillä taas on kovin vähän yhteistä normi katupyörän käytössä kesäkaudella.
Kukaties siihen tosiaankin on syynsä, miksei niitä pitäisi ihan joka kamppeeseen tunkea.