• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Iridium tulpat

Tilanne
Keskustelu on suljettu.

gsxr1100w94

New member
Onko mitään testejä/vertailuja mitkä vaikutukset Iridiumeille perinteisiin tulppiin nähden? Kannattaako Iridiumien laitto???

ot: louisilla oli tarjouksessa ja olivat n. saman hintaisia kuin suomessa normaalit... (n.12 €). Itse tilasin kuitenkin normaali versiot, koska en nähnyt mitään hyötyä jostain timanttiversiosta.  
wink.gif
Joku viisaampi voisi sanoa, onko niillä muuta paremmuutta kuin ehkä kestävyys?

Minä uhrasin 80e tulppiin kun myyjä "takas" että kestää 25000km.Toivotaan ettei menny rahat aivan hukkaan..
confused_orig.gif

Wink wink...joskus vois vaikka hakea tällaista "aiemminpuitua" aihetta haku-toiminnon avulla(?) Ei tarviis keksiä ruutia uudestaan.....?

Tässä alkuun:

(1)
(2)
(3)
<a href="http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?s=15a56b9d57abe89459c66a4
e205be0b8;act=ST;f=14;t=13649;hl=iridium" target="_blank">(4)</a>

Itse pistin omaan pyörääni tossa pari päivää sitten iridium tulpat kiinni. Pistelen kohta ääninäytteitä nettiin mistä kuulee miten pyörän äänet ja kaasuun vastaaminen muuttu... Tuohon kyllä vaikutti kaikki muutkin hommat mitä tein samalla(öljyt, putsarin pesu) mutta aika hemmetinmoinen ero tuli! Pyörä on zx-6r -96

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back