• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Iskarin ja ketjun säätö gallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja renttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

renttu

New member
Kun grillin kulmilla kurvailee ja hunajahaneja tsiikailee voipi joskus sattumalta saada tytön tarakalle.
cool.gif
Kuinka moni säätää iskunvaimentimen ja ketjun kireyden kohdileen ottaessaan kyytiläisen vaikka 50km ajolenkille vai torjutaanko kyytiin jonottavat neitoset lauseelle "En nyt jaksa säätää..."
Eli säädätkö aina vai mennäänkö samoilla säädöillä oltiin sitä yksin tai kaksin liikenteessä. Allekirjoittanut tekee asianmukaiset säädöt

Samoilla säädöillä...eihän se ketjulinja pituus niin paljoa enää jouston alaosassa muutu? Mulla on ainakin takaswingi melkein vaaterissa kun istun yksin pyörän päällä.

Mä oon esijännitystä lisännyt parin pykälän verran kun vaimoke hyppää kyytiin. Helppo ja nopeehan se on säätää. Mukavampi ajella ;-) Ketjun kireyteen en ole vaivautunut koskemaan

Ketjuthan kiristetään aina siten, että ne ei ole liian kireällä missään jousituksen asennossa.

Ja omassa fasupalassa ainakin riittää jousituksen kantavuus ihan hyvin satunnaiseen kaksipäälläajoon jo perussäädöissään. Jos pidemmälle matkalle lähdetään, niin sitten kirrataan takajousta.

sport05.gif

En oo säädelly. Tosin eipä tuo vaimokaan mikään valtamerilaiva oo, joten ei ku kovaa ajoa
062802moto_prv.gif

Takaiskarin säädän yleensä aina kun pitää kaksi päällä ajella. Sen säätämiseen ei mene kuin 10 sekuntia ja kivempi ajaa kun jousitus on kohdillaan.

Back