-RD-
New member
Niin kohta 20v pyörässä on kohta 20v Yamahan monocross iskari joka on menettänyt teränsä.
Viime kesänä pyörä oli unelma kanttailla mutkissa mutta tuon tammikuisen kolarin jälkeen vaikka luulin ettei iskarille tullut mitään, siellä suojassa rungon keskellä kun oli eikä kolhuja ym. näkynyt niin pistin vain uuteen runkoon kiinni. Näin aikaansaatu lentävä matto onkin sitten mutkissa kyllä kieltämättä erilainen mutta olen kuitenkin sitä mieltä että 17vee on liian nuori kuolemaan...
Eli ajo-omituisuudet kuntoon. Uusi iskari: ~2000-3500mk joka on yli puolet pyörän hinnasta joten se siitä.
Mieleen tulikin että voiko tällaista iskaria huoltaa? Uudet öljyt ja stefat tulisivat väkisinkin halvemmiksi mutta saako tästä enää toimivaa yksilöä?
Viime kesänä pyörä oli unelma kanttailla mutkissa mutta tuon tammikuisen kolarin jälkeen vaikka luulin ettei iskarille tullut mitään, siellä suojassa rungon keskellä kun oli eikä kolhuja ym. näkynyt niin pistin vain uuteen runkoon kiinni. Näin aikaansaatu lentävä matto onkin sitten mutkissa kyllä kieltämättä erilainen mutta olen kuitenkin sitä mieltä että 17vee on liian nuori kuolemaan...
Eli ajo-omituisuudet kuntoon. Uusi iskari: ~2000-3500mk joka on yli puolet pyörän hinnasta joten se siitä.
Mieleen tulikin että voiko tällaista iskaria huoltaa? Uudet öljyt ja stefat tulisivat väkisinkin halvemmiksi mutta saako tästä enää toimivaa yksilöä?