• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Iso avattava kypärä hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jap4b
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jap4b

New member
Jo on ihmisellä ongelma kun ei tahdo löytyä avattavaa kypärää.
Kiertelin tänään paikalliset liikkeet läpi ja totesin että ei löydy sopivaa. Kokeilin Schuberttia,Nolania, Shoeita, +ym.merkit läpi.

Ongelma on leuan osuminen kypärän alalaitaan, heti kun laittaa luukun kiinni, naama kasassa.

Onko kellään tietoa olisko BMW system 5 parempi vaihtoehto ?

Nim. jo on vaikeaa...........

BMW System 5 on kutakuinkin samanmuotoinen kuin Suupertin Concept. Sitä tosin näyttäisi saavan "halvalla" Heinolta tällä hetkellä, joten siitä vaan kokeilemaan ...

Itselleni HJC:n Sy-Max on ainoa avattava joka ei leukaan osu; sitäkään tosin ei enää saa. En ole kokeillut korvaavaa FS-Maxia.

HJC SY-Max on mallia Shumi
biggrin.gif
. Mulla on ns. Shumi-leuka ja keulaportin saa hyvin kiinni. Onko se sitten hyvä potta on ehkä toinen tarina
sad_orig.gif
( No okei kun on tottunut nyt Sykköseen, niin ehkä muut tuntuvat siksi niin huonoilta)

Oletko Cabergin Justissimoa kokeillut. Jos et niin kannattaa tsennata.Itse olen ollut tyytyväinen kypärään. Nyt vaan tekisi mieli ostaa umpimalli samasta potasta. Kun ei enää tartte nuitten prillien kanssa pelata
062802jumpie_prv.gif
. Paitovei tietääkö joku missä myydään Cabergin 104 mallin kypäriä. Justissimon ostin Jyväsmarinesta, mutta ne ei enään myy Cabergia.Pahkena.

Back